Gå til innhold

Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel.


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere."

 

 

http://www.krakle.com/magesiden/m_sexoppskrift.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er det ikke like greit bakfra da?? Livmoren blir vel badet i sæd alikevel?? Man skulle tro det var mer behagelig når man er høygravid??

 

Kjenner en jordmor og hun sier at man må ha 4 doser sæd for at det skal ha samme effekt som modningsprøyte. Så jeg har sagt fra til gubben at han bare må være klar i beg. av desember! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt til samboer at ømme slimhinner får være ømme slimhinner, når terminen nærmer seg blir det fritt frem, hehe;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det blir noe sus i serken om jeg printer ut den oppskriften og tar den med til sengs... og den høres Au! ut for dem med bekkenløsning da!

 

Jeg leste nylig en artikkel om at forskere hadde funnet ut at sex ikke hadde den virkningen den har ord på seg for å ha.. Husker ikke hvor jeg leste det, mulig det var på Kvinnenettet.no - på gravidsidene der..

 

Men i nøden spiser fanden fluer, så sambo skal få nok å stå i med: både het sex og han må lage den berømte fødepizzaen..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare synes det høres utrolig morsomt ut...jeg veier mer enn samboeren min allerede nå, og ler godt når jeg forestiller meg at han skal "bære" den tyngste delen av meg på skuldrene mens vi prøver "å holde på"..og dette skal skje om 3måneder når jeg er gud så mye større sikkert ¤LER¤ og ikke bare det - etter at han har kommet skal vi forbli i stillingen i 5min el hva det var ...hahaha! Det blir et syn..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil jo gjerne utsette fødselen til nyåret, så jeg kniper igjen frem til 1. januar.. Ikke noe bading i sæd eller penis i nærheten av min livmorhals nei.. Også leste jeg tips om at istedet for å pusse vinduer kunne man skitne de til.. Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...