Gå til innhold

bilder og takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm jeg lurer på en ting... alle de takkekortene jeg har fått i forbindelse med dåp tror jeg har vært med ungen i dåpskjolen... nå har det seg sånn at INGEN av bildene av babyen min i dåpskjole ble bra... og de som ble bra er skikkelig uklare.... kan jeg bruke et annet bilde? har bilder av henne naken, eller altså bildet er fra overkroppen og opp med et smykke... har ikke mulighet til å ta nye da dåpskjole ble leid for anledningen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man pleier å bruke det i dåpskjole, men når det ble som det ble, så ta det av henne naken. Er vel ingen krise det. Jeg hadde ikke reagert om jeg fikk det. Koselig med bilde på takkekortet.

Skrevet

Det samme skjedde da vi døpte vår første; ingen vellykkede bilder, kun en sur og trøtt unge (dårlig "timing"). Men i alle fall så sendte vi ut et annet bilde av henne, der hun hadde på seg en annen kjole. Jeg synes bildet var riktig flott, men vi fikk et par kommentarer på at hun ikke hadde dåpskjole på. Ikke nøye spør du meg, når det ble som det ble med de dåpsbildene. Vil jo ikke sende ut dårlige blider av babyen heller, bare for at han/hun er iført den "rette" bekledningen. Nei, send ut et annet flott bilde av den lille i stedet :-)

Skrevet

mi veninne sende ikke ut bilde av ungen i dåpskjole, hun tok et annet fint bilde. like bra det

Skrevet

Finn et bilde du synes er fint og send det. Det er mange som ikke har dåpskjole på takkekortbildene sine. Tror jeg har fått flere dåpstakkekort uten dåpskjolebilde enn med...:o)

Skrevet

du kan godt bruke et annet bilde, men av hun uten klær passer ikke helt til takkekort for dåp, som vanlig takkekort eller julekort føler jeg det er ok, men ikke med dåp....skal jo være litt høytid over bildet fra en slik dag! før tenkte jeg ikke slik, men etter at min mor gjorde meg oppmerksom på at bestemor reagerer på nakenbilder av barn, hun mener de skal ha kle på seg....og på en måte så er det jo noe i det....du skriver det er bare overkroppen, men hva med å ta bildet av jenta i en kjole..kanskje kan hun ha gaver fra dåpen på seg (vist hun fikk smykker og slikt da??)..men klart du kan bruke det du vil....men kanskje de eldre som mottar kortet vil reagere????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...