suna-78 Skrevet 13. september 2006 #27 Skrevet 13. september 2006 Gleder meg vanvittig til å bli en familie på 3, med alle utfordringer som venter......Bli kjent med lillegutt og se den stolte pappa kose seg hjemme med babyen...og meg ; ) Ellers..... - Normale klær!!!! Er så sinnsykt drittlei mammaklær!! - Ta et godt glass rødvin til en bedre middag med mediumstekt kjøtt - Slippe så sinnsyke smerter i rygg pga magen som er stor.... - Handle nye klær - Bli ferdig med en laaaang ventetid - Trille med vogna som jeg har glant på siste 15 ukene - Se de lykkelige besteforeldrene Og sikkert masse, masse mer....En spennende tid i møte!
Lille Sprell og meg Skrevet 13. september 2006 #28 Skrevet 13. september 2006 - mitt første møte med den lille - min kjæres første blikk på den lille - å kose meg med et glass rødvin - å kose med min lille - å trene dans igjen!!! - å ha deilig sex - å sove på magen! - å se tissen min igjen;-) - å vise frem min lille skatt - å ikke vagge rundt, og slippe alle bemerkninger om at jeg er så schwær. ( er liksom ikke like legitimt når man ikke er gravid...;-)) - å kose-kose-kose-kose... MMM! Så mye vi har å glede oss til, jenter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå