pinky84_ Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Her er noe av det jeg gleder meg til: Kose med babyen min selfølgelig og vise han fram til alt og alle Ha på meg vanlige klær kjøpe nye klær Ta meg en fest (med alkoholinntak) ligge godt i senga Trene Det er jo kjekt å gå gravid, men skal bli godt å få det litt mer normalt ijen oxo..
sajam Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Sånn utenom og kose med nurket og alt det der, så gleder jeg meg helt sykt til og drikke is kald hvit vin eller drikke en veldig god rødvin. Gleder meg til og kunne gå normalt og få på meg nye klær som IKKE er mamma klær )
Grigri m/3 gutter Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Gå normalt, kunne reise seg opp fra seng og sofa uten å stønne, og ja, kunne ligge godt i senga. Savner å kunne drikke et glass vin eller to, en iskald baileys eller øl. Blir også godt å kunne rekke ned til golvet, kunne ha 25 grader i rommet uten at jeg dør/kjefter/gråter. Hmm, ja og så og bli kjent med babyen og kose med ham heeele tiden! ) Sambo gleder seg sikkert mest til hormonene mine kommer på normalt nivå og sexlivet blir mer normalt igjen, men det er leenge til....
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Sånn bortsett fra den store premien som kommer i desember, så gleder jeg meg til; 1; ligge på magen(drømmer om det nå) 2; dongeribuksene mine (jeg skal inn i dem igjen!) 3; kjøpe nye klær, (det er så utrolige mye kult om dagen) 4; Baileys (det blir ikke det samme m melk og sjokopulver) det var vel det jeg gleder meg mest til; det er litt stas å gå gravid oxo, men jeg gleder meg til å bli ferdig oxo;) Klemmer
Skogro Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Gleder meg til å kunne gjøre husarbeid(hadde aldri trodd jeg skulle si det!!!) Klarer nesten ingenting nå,og synes huset ser ut som en svinesti til enhver tid om dagen....Ellers så skal det bli godt med et glass rødvin,da..og selvfølgelig kose meg masse med det nye familiemedlemmet...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Å forhåpentligvis slippe bekkensmertene!
vibeke0310 Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 ha babyen på brystet og se henne inn i øynene, og forgude det lille mirakelet vårt drikke, og ha meg en sjikkelig fest! gå uten og vugge.. bøye meg sove på magen Jeg er veldig lei av å være gravid...gleder mg til bebissen kommer
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Koooooose med babyen og få bli mor til et nytt lite vidunder! - amme - ligge på magen om natten - ta et glass rødvin i ny og ne - spise fenalår!
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Ha på meg vanlige klær igjen Sove på magen Ta meg en fest og drikke dyr rødvin Trene
CaliforniaBaby2 Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 -ha sex uten å føle meg som en kjempehval! -ligge på magen -drikke rødvin i en stol på verandaen om kvelden -snu meg i senga uten å stønne av ubehag -gå tur med familien på tre!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 All kosingen Ligge og sitte komfortabelt
Gjest Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Til og se den lille skjønnheten min hver eneste dag og følge utviklingen hennes. Trille på tur Bli tynn igjen å få på meg de gamle stramme klærne mine. Ta en bytur med gode venner å drikke alkohol og danse
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Utenom alle gleder med å kose/dulle med babyen vil jeg: - Prøve/kjøpe vinterjakken jeg allerede har sett meg ut, men ikke kan kjøpe nå fordi det er umulig å se hvordan den ser ut på når det er en kjempekul på magen... - Sove på magen - Kunne bøye meg frem å ta på tærne mine uten ubehag eller anstrengelse - JOGGE (ja du hørte riktig;) prøvde med mage, og det er lettere uten.... - Ut å vise frem den sinnsykt fine barnevogna som nå bare står på stua (har hatt lyst til å ta den på tur uten baby, men fant ut det ser dumt ut å gå høygravid og trille på en bagvogn i tillegg..)
Kåa Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Jeg gleder meg aller mest til å: 1. se hvordan bebisen ser ut 2. se hvor stolt pappan er 3. ha på bebisen de fine klærne jeg har kjøpt 4. kjøpe nye kule jeans (som jeg har spart til siden januar - fordi jentetur - som jeg egentlig sparte til - utgår) (Jeg høres kjempeoverfladisk ut. Gleder meg selvfølgelig til å være sammen med bebisen og bli kjente med den, holde den og kose med den og synge for den og sånn...)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Få tilbake kroppen min, føler den har vært til låns nå i lang tid. Kjøpe meg nye klær, drikke vin, gå i sko med hæl, og ikke minst gå normalt. Ja det var meg,men det jeg gleder meg mest til er å kose med jenta mi, vise henne frem, se hvor stolt pappaen er, bruke alt vi har kjøpt og gå stolt ut med barnevognen med verdens vakreste baby i åååååå hvor jeg gleder meg
Heffalump mamma Skrevet 13. september 2006 #17 Skrevet 13. september 2006 Jeg gleder meg til: 1. Kose med babyen og vise hun frem til alle 2. Gå tur/trene. Håper bekkenet blir fort bra slik at jeg klarer bevege meg 3. Kunne ta på meg sokker uten at det er en dags jobb 4. Feste og kjøpe nye klær 5. Ligge på magen, eller ligge slik jeg vil i sengen 6. Ha sex på en mer normal måte, slik at det ikke blir ett ork Kommer ikke på noe mer i farten men det er nok mange ting til.... )
Simen og Julie Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 *drømmme* Skal feire 20års dagen min...(nesten 1 år for seint... har kjøpt bryst pompe....) gå opp bakken hjemme uten 10 puste pauser... sushi...............
Silje_33 Skrevet 13. september 2006 #19 Skrevet 13. september 2006 Gleder meg til: Å kunne få tilbake kroppen min og trene Å kjøpe nye bukser Å få sove på magen Å få møte nurket Å få ha min kropp for meg selv Å kunne ta meg en god fest med gode venner - med en iskald øl. Å få se den lille vokse opp og utvikle seg for hver dag som går )
milla75fikk en gutt Skrevet 13. september 2006 #20 Skrevet 13. september 2006 Det er så mye å glede seg til at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.... Det jeg gleder meg aller mest til er å se barnet mitt, se at hun er frisk og at alt går bra til slutt. Gleder meg til å amme og gå turer med barnevogn. Gleder meg til å kunne gå normalt i normale sko uten at det skal være et ork. Gleder meg til å trene. Gleder meg til å slenge på meg en dongeribukse i full fart (nå er det nemlig veldig tungvint å ta på seg bukser, og de er veldig store...). Gleder meg selvfølgelig til å få en litt mer normal kroppsform, kunne gå med vanlige klær og handle klær. Et glass rødvin. Og....trodde ikke jeg noen gang ville innrømme det, men jeg har lyst på en røyk....fy og fy. Men dessverre er det mange av disse tingene man ikke kan gjøre med en gang. Tror man blir skuffet hvis man tror at man skal inn i de gamle klærne, trene, handle klær og drikke rødvin med glede så fort babyen er ute. Det blir sikkert ikke kult den første turen i klesbutikken når den gamle størrelsen ikke passer. Eller den første turen til treningssenteret og du blir sliten etter 5 min. Og skal man ta seg et glass rødvin er det en forutsetning at man får til amming og pumping og flaskematingen først. nei jenter, alt blir ikke bare enkelt bare magen og plagene blir borte. Da kommer det nye ting å ta hensyn til og tilpasse seg. Prøv å nyte dagene nå også, ikke kast bort tiden på å glede dere til noe annet. Noe positivt er det med å være gravid også!
svensen Skrevet 13. september 2006 #21 Skrevet 13. september 2006 Jeg gleder meg til baby og alt det der --- rødvin og hvitvin også --- men også ganske mye til spekeskinke, skummel ost og slikt! Så når babyen blir et par mnd og vi kommer litt ovenpå (kryssede fingre) blir det tapaslunsj - hjemme om vi må, på kafe om vi kan.
Lumsk Skrevet 13. september 2006 #22 Skrevet 13. september 2006 Åh, så mye å glede seg til. Men bortsett fra å møte barnet gleder jeg meg som en tulling til å få igjen innvollene mine. At ingen lengere forsøker å gi meg tarmslyng med sparkene sine og at ingen tukler på innsiden av hoftekammen... Ellers gleder jeg meg til å kunne snu meg i senga på et mer normalt vis og å kunne krype inn bak ryggen til min kjære om natta uten at det er en hel operasjon.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. september 2006 #23 Skrevet 13. september 2006 untatt alt med babyen å sånn.. så gleder jeg meg til å spise en stor snitte/baguett eller lignende med ROASTBIFF og remulade. :D:D:D:D:D
¤2småtroll¤ Skrevet 13. september 2006 #24 Skrevet 13. september 2006 -Eg gleder meg veldig til og få treffe det vesle menneske inni magen mest av alt, og få vite ka kjønn d er. -Sjå kossen storesøstera reagerer på og treffe den vesle. -Gå i massasjeboblebadet. -Til og kunne ha sex uten at magen er i veien. -Drikke Irish coffie, og vin. -Bevege meg normalt igjen. -Bli kvitt halsbrannen. -Eta baguett med roastbiff...må vell klare meg uten den sprøstekte løken...men pytt.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #25 Skrevet 13. september 2006 Jeg gleder meg til en hel haug med ting etter fødselen: - Møte og bli kjent med barnet:) (selvsagt) - Kunne bevege meg igjen. - slippe vondt i bekken, føtter, knær, fingre og rygg.. - kunne bruke vanlige klær igjen (har sett ut som en dass i mange måneder nå) - barbere meg nedenfor navelen... - Ha sex!! - Gå ned i vekt. - Gå ut uten at folk glaner og spør.... - trene - Rødvin. - Spise det jeg vil uten at noen "har hørt" og vil advare (det gjelder jo uansett hva jeg vil spise jo...) - Røyke!! (uansett hvor mye jeg har sagt at jeg er ferdig med det: i dag er jeg skikkelig røyksjuk og kan ikke forestille meg at jeg orker dette mere når jeg får igjen kroppen min..) - Slippe å høre folk på jobben fortelle om andre folk på jobben snakke om hvor diger jeg er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå