Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Vi ønsker så gjerne å bli gravide igjen, synes 2 år mellom søsken er passende alder. Har kjøpt eggløsningstester nå og begynner å ta de i morgen så da får vi håpe det blir klaff snart. Men lurte på om eggløsningen kommer til samme tid hver måned eller er jeg nødt til å ta tester hver måned for å finne ut dette?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hvis du har regelmessig syklus og alt er "i orden" så tror jeg el kommer på samme tidspunkt hver mnd (i forhold til når du forventer mens). Men om du nettopp har sluttet på piller eller liknende så kan kroppen være ganske i ulage, og mange får helt annen syklus når de slutter. Min gikk litt bananas i begynnelsen, men ser ut til at jeg er i rute nå (tester el på skikkelig for første gang denne pp). Prøver også på nr 2, og får vi klaff denne mnd så blir det 26mnd mellom våre )
mamma-1977 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Får vi også klaff denne måneden blir det også ca 26 mnd mellom. Vi får håpe vi lykkes begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå