Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Og jeg har kjøpt meg lekre, sorte, høye støvletter idag:-) Kanskje en tur ut på fredag, om vi får det til. Barnepiken har sagt ja, invitasjonen er klar, invitert til føråpning av nytt utested. Da gjenstår bare å se an formen til søsteren, hun kommer hjem fredag og jeg skal hente henne på Gardermoen. Hun har ligget rett ut i 2 dager nå, i Hellas, veldig vondt i ryggen, sannsynlig brist....heldigvis har hun smertestillende, men alikevel....krysser fingrene....
Reveenka Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Tirsdag er en kjempefin tv-kveld - først kaoskontroll med hilde hummelvoll, jeg sitter klistret hvis jeg har anledning, og så greys litt senere. Cola og punsjknapper ligger klart og venter...c",) Jeg har også kjøpt meg lekre, svarte støvletter men har ikke fått innviet dem ennå(snufs), men det skal være hurperace på torsdag så kanskje....c",) Ellers trøster mannen min meg og sier at vi kan godt innvie dem på soverommet hvis jeg vil....*fnis*rødme* Får håpe at hjemreisen til søsteren din går bra, får hun liggende transport hvis hun er for dårlig til å sitte? Sjekk med flyselskapet, og evt forsikringsselskap eller Norsk Luftambulanse hvis hun er medlem der.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Hi hi....;-) Nå fikk jeg lyst på noe snop også!!! Vi må se an på torsdag hvordan formen hennes er da. Så får vi ta det derifra. Hun er medlem i Norsk Luftamb.
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jepp, strykebrettet står klart for kombinertøvelsen tv-titting/stryking, men foreløpig har jeg da ikke greid å logge meg av her.... Krysser alt jeg har for søsteren din - og ditt forsøk på å få "lufta" deg. Du fortjener å ha det litt gøy nå!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 Takk for det! Om jeg kommer så langt så ender det vel med et glass eller to med vin, så er jeg vel helt klar for å dra hjem og legge meg tenker jeg:-) Hi hi, er liksom ingen partyløve lenger;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå