Gå til innhold

Ferier......:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere har det vært slik at min mann og jeg har hatt med hans særkullsbarn på en "ordentlig" sommerferie hvert år, moren deres har derfor ikke priorotert den kostnaden og har istedet dratt på "ordentlig" ferie med sine 2 særkulls- fra et eldre forhold. Dette har skjedd litt sånn i det skjulte, så de to yngste ikke skulle begynne å stille spørsmål/ønske å være med. Sommeren 2005 dro vi ikke på noen ferie, ettersom vårt første fellesbarn ble født i august 05. Moren til særkullsbarna tok dette tungt og angrep mannen min for å sette meg og den nyfødte foran de to andre barna. Sommeren 2006 dro vi hjem til mitt hjemsted så vesla skulle få bli bedre kjent med besteforeldrene sine. Stebarna var selvfølgelig velkomne de også, men biomor nektet dem å dra. Dermed ble det ikke noen lengre ferietur på dem sommeren 06. Biomor har sagt til min mann at hun forventer og krever at han ordner en ordentlig ferie til barna neste sommer, he he. Jeg ønsker å ha de med hjem til mine foreldre, vi får se hvordan det går. I alle høve venter vi smått igjen i april, så noen utenlandstur med en liten baby blir ikke aktuelt, uansett hvor mye det måtte ergre biomor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med voksende mage:)

Gjør som dere vil, mamman kan ikke nekte dere å dra på ferie til dine foreldre, hun kan bare nekte dere å dra utenlands med ungene, om hun har en god grunn.

Gjør som dere vil, ikke bry dere om henne - hun har ingen rett til å komme med krav om hvor dere skal på ferie.. hehe

Lykke til

Skrevet

Jeg synes dere høres ut som en "normal" oppgående familie jeg:) Dere tar med ungene på ferie når det er rom for det! Og mer enn det kan ikke mor forlange! Lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...