toppssy Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hvor mange par med ska skal man ha? Har støvler til regn, den er grei... Skal jeg kjøpe en gortex-sko som kan brukes når det er litt vått og når snøen kommer? Med eller uten for? Eller både en høstsko uten for, og en vintersko/støvlett med for? Og så er det noe som heter termostøvvel med for...?
mamma-1977 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg har nettopp kjøpt et par Timberland høstsko til min jente. Kjøpte de litt store så det er plass til ullsåle og et par ullsokker. Butikken sa at disse holder ned til noen få minusgrader uten at det blir for kaldt. Så jeg har disse nå enn så lenge, så ser jeg an utover høsten hva som trengs av vintersko. De kostet 399,- og vi er kjempefornøyde med de.
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har også støvler til regn, men de frustrerer med veeeldig, for de faller jo bare av! Så vi har også kjøpt timberland goretex høstsko (uten for), som vi nå har brukt i noen dager. De er jeg superfornøyd med foreløpig, jeg håper vi kan bruker de når det regner litt også... Vi får prøve oss frem. Men dette (pluss evt støvler da) blir de eneste skoene nå i høst, og så kjøper vi nok noen goretex forede sko når det blir vinter. Og så har jeg kjøpt cherrox som vi kan ha i tillegg til goretex-skoene. Det kan vare greit å ha noe å ta på hvis de er våte tenker jeg? Men gud for en jungel, ja...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Vi har to par med joggesko som vi skal bruke på sønnen en god stund til fremover... Har kjøpt vintersko som vi skal bruke når det blir minus grader... Har støvler til regn, og cherrox.. Så tror vi overlever denne høsten og vinteren og...
mammae:-) Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Vi har ogsåm kjøpt Timberland høstsko, som vi er veldig fornøyd med... Ellers har hun fått gore-tec vintersko no til bursdagen, så har vi jo støvler også så da klarer vi oss nok. Gore-tec vinterskoa er jo vantette, så cherrox står vi over.
2 Gullunger Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Vi har et par "vanlige" Ecco sko. (Med god støtte til over ankelen) og ett par støvler. Skal kjøpe et par goretex vinter sko nå i disse dager. Foreløpig har jeg ikke tenkt å kjøpe flere par sko til barnehagesnuppa vår på 1 år og 1 uke. Venter og ser...
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Vi har joggesko og gummistøvler nå. I løpet av sept/okt skal jeg kjøpe Cherrox. Disse er fine å bruke til den første snøslapsen;-) Når det blir kaldt går barna mine i Gore-tex. Jeg synes det er det aller beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå