nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Gifter meg til helga, er sikkert noe jeg ikke har glemt eller som jeg burde ha i orden. hjelp, det er jo så kort tid igjen. Kirke er klart med alt tilbehør (pynt, program, prest, organist og sanger) Min kjole med alt er klart, samme med mannen sitt. Sønnen vår skal jeg bare vaske og stryke skjorta og hente leid smoking. Transport til fotograf/selskapet. Fotograf er ordnet. Serverings personale og kokk er i boks, skal bare lage en liten kjøreplan slik at de har noe å gå etter. Toastmaster ok. Pynt til selskapet er handlet inn, har ikke laget ferdig bordkortene, men alt ligger her på bordet.Lys og blomster er bestilt. Skal kjøpe servietter og duker til kaffen, til langbord og middag får vi servietter og duker fra stedet. Manlger å handle inn konfekt, litt snacks, brus og kaffe+kaffe-filter. All mat til middag ordner kokke, og drikke er ordnet. Bryllupskake er bestilt og blir levert, andre kaker er også ordnet. Skulle ha kjøpt noen små salt og pepperbøsser.. Pakke opp pakke-folk er ok, skal bare kjøpe inn bok og hvite merkelapper til å merke gavene med.Må huske kulepenner. Overnatting for oss er ordnet. Hmmmm, kommer dere på noe mer? Begynner å få litt små angst. Jo frisør og alt er ok, prøvetime har jeg hatt.
FruMamma med nr 2 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hva med bukett og musikk? Ellers ser det ut som alt er i boks...husk bare mannen, som noen her inne sa til meg:) Lykke til!!
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Blomster er bestilt, både til meg og knapphullsblomster til sambo,far,svigerfar og sønn-.- Musikk er også ordnet.. Ja mannen, får vel huske på å ta med han også hihi
mosse_fikk_sin_prins Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Har du ordnet slik at gavebordet står lett tilgjengelig for alle som vil se? Samt duk og pynt til gavebordet. hvis dere skal ha bryllupsnatta på hotell har dere bestilt rom? Fløte og sukkerbiter til kaffen, hehe. Te hvis noen ikke vil ha kaffe. Ellers virker det som at alt er i boks Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå