Gå til innhold

Til Juksepikken Dr.yppert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikke ta ting litt seriøst dr. yppert. Vi vil bare ha et sted hvor vi kan prate litt dirty og dele erfaringer med hverandre. Du og wildchild ødelegger alt for oss. Jeg kan heller aldri tigi deg for at du ødela hele mitt selvbilde da du kalte meg en analfabetisk sextaper av ei amatørsklie. Dette er vondt å ta med seg det Dr.yppert! Det er faktisk så vondt, at jeg ikke har klart å ha sex etterpå. Du kunne spart deg for denne kommentaren din syke dryppisdr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig så enig! Det er ikke med måte hvor ufin dryppert har vært mot oss her inne! Vi føler at vi har et sted vi kan dele alt om, så kommer denne drypperten å ødelegger hele forestillingen. Han burde vært anmeldt for trakkasering her inne.

Skrevet

he he skal det ikke mere til enn som så for å knekke en jukseflue??? Nå må du skjerpe deg, du skjemmer ut nicket mitt uavnhengig om du hiver på punktum eller komma på slutten. Skal du imitere meg får du jammen gjøre det skikkelig også, vettduhva!

Skrevet

Det er to faker her inne som skjemmer ut nicket mitt og dette er så alvorlig at jeg føler at jeg bare må anmelde begge 2.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å la noen være her inn!! Jeg vet at både døgnflua og prinsessen er blitt berørt av en ond nicktyv:-)

Skrevet

Si meg, Dr.Yppert. Har du ikke jobb, du? Virker som du tilbringer all din tid her inne, stakkars. Vi er vel heldige, vi andre, som har sex, er på jobb, leker med ungene våre eller er med venner. Ja, ja, ikke greit å være ensom, sikkert:)

Skrevet

Forstår dere ikke at Dr.Yppert er ei jente som henger her inne? Å utgir seg for å være gutt??

Skrevet

Er du ikke ferdig med det der at jeg er ei jente:-)

Skrevet

Dessuten synes jeg ikke at dere skal klage så mye på meg. Jeg ber ydmykt om unnskylding. Faktisk skal jeg lage en ny unnskyldningstråd. Det skylder jeg dere. Sorry folkens:-(

Skrevet

Tror du vi er blind og stokkdumme? Alle ser at du har stjelt nicket til døgnflua. Idiot.

Skrevet

kjære Wildchild, jeg vet at hun snakket til HI, men det er da MANGE tilfeller der du blander deg inn i en samtale også.

og JA, man MÅ bare le av dere:0)

Skrevet

Ja, det er min hobby!! ;-)

Å nei, du viste ikke at hun snakket til HI... Du trodde hun snakket til deg.. Det er ikke vanskligere enn å lese det du svarte til henne i den TRÅDEN det gjelder... Hvorfor drar du opp dette her?? Er du redd jeg skal synes du virker dum eller?? For meg blir du bare dummere og dummere for hver gang du åpner kjeften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...