nicki Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg er annengangs gravid - nå i uke 17+3, og har ennå ikke kjent noe til den lille der inne. Synes de tbegynner å bli lovlig sent, men kan det ha noe å gjøre med at jeg fremdeles mangler ltt følelse i magen etter keisersnitt for 20 mnd siden? Noen andre med noe tilsvarende erfaringer? Eller er det andre med fin-fine mager som heller ikke har kjent noe enda så sent som dette?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Det er ikke lovlig sent enda vel? Det heter seg at andregangsgravide KAN kjenne liv fra uke 16-17, men ikke at de nødvendigvis skal det. Jeg er i uke 20 + 3 i dag, og kjenner bare "bobler" og småspark fremdeles. Ikke la deg stresse... om du ikke har kjent liv enda når du passerer uke 23, ville jeg spurt legen heller. Men om du skal på kontroll snart sjekker de hjertelyden :-)
tessa4? Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Hei hei! Jeg venter nr 3, men har hatt samme som deg med nr 2. Det er vel og merke 7 år siden. Jeg hadde keisesnitt med førstemann og ble gravid med nr 2 bare ett år etter. Følelsene omkring inngrepet var ikke som normale, og det er de faktisk ikke enda. Tror ikke du trenger å bekymre deg, men følg instinktet..Det er viktig i disse månedene vet du :-) Lykke til ihvertfall og ha en fin aften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå