Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Babyonboard og tonetrollet og jeg har hatt med våre små på tur på Jeløya idag og det har vært sååå hyggelig - som alltid:-) Vi startet med cafèbesøk og satt ute og koste oss med lunsj. Så gikk vi tur langs vannet og satt oss nede på Bredebukt og nøt den deilige luften som er ved sjøen. Etterpå rundet vi av på cafè nok engang med litt mating av de små. Og når jeg sier cafè så satt vi altså på uteserveringen så idag har vi fått masse frisk luft og røde roser i kinnene;-) Dette må vi gjøre igjen snart! Og neste utflukt går til Røed Gård:-)
Reveenka Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Å, det hørtes kjempekoselig ut - og så så flott vær det har vært i dag også! Skulle ønske det ikke var fullt så langt fra ØR, ellers skulle jeg slengt meg med! Men jeg har vært ute for meg selv og trillet i finværet, da - bor i skogen og har en fin skogsvei å gå/trene på- Deilig å komme seg ut, og uteservering ble det hjemme på verandaen.
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Tuuuusen takk Attpåklatten for at du inviterte oss ned dit! Har hatt en kjempeflott dag med masse frisk luft, sjø og skog i skjønn forening Og vi kommer gjerne flere ganger!!! Også så god mat da.............. ;-))))
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Da blir jeg med neste gang!!! Tenkte på dere opptil flere ganger i dag, men sånne småjenter med halsvondt må jo pleies de også. Røed Gård tok jeg med min kjære i fjor på 40-årsdagen for en lunch. Der var det jo virkelig idyllisk. Det får bare ikke hjelpe at det er et stykke å kjøre til Jeløya. Min siste permisjon skal nytes ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Kjempebra Håper vi er mange som blir med neste gang!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Tusen takk for i dag! Sitter her med røde roser i kinnene og er såååååååååååååå fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå