Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 ?? Når gullet kommer.. vil dere ha en oppmerksomhet da?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg har nok fått en stor nok gave allerede, men pappaer setter pris på oppmerksomhet om han har gjort noe spesielt eller har jobbet mye. Men tror nok det er vi spm har mest å takke for:)
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg er litt usikker på hva jeg ønsker meg når jeg blir pappa, men jeg tror gavekort på babysvømming hadde vært konge for meg da. Kanskje litt tidlig, men det kommer jo. Ellers har du jo alle de gode gamle tingene som har noe med "pappa" trykt på seg. Ellers en kveld alene sammen med deg er også noe spesielt. Pappaer har oftest ikke noe i mot å dele mor med knerten når det er balanse, men han vil jo gjerne ha mor alene i blandt, og det kan være litt vanskelig med nyfødt baby
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Hehe, greit, tusen takk. Ble litt klarere oppi hodet mitt nå :-D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Jeg har kjøpet en flaske med god konjakk til mannen min jeg da, som han skal få når vår førstefødte kommer i oktober. Han eeeelsker nemlig konjakk )
vinterpappa Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 For å være helt ærlig, så ser jeg ingen grunn til at jeg skal få noen gave.. Aner ikke hva det skulle være heller. Kanskje noe med påtrykt "pappa", eller noe.. Det å få barn er i seg selv så stort at en gave bare blir glemt i det store bildet. Jeg synes man skal spare gavene til de anledningene hvor de blir skikkelig verdsatt.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Hmm, fint sagt av deg.. er jo litt enig i det, men er samtidig redd om forloveden min vil ha noe liksom :-D
blipappa22mai Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Jeg tror ikke jeg hadde greid å sette pris på en gave sånn rett etter fødslen. Men å få en overraskelse på ett senere tidspunkt i form av babysvømming eller liknende som nevnt over ville vært morro. Tror det å bli far er noe av den største gaven dere Jentene kan gi oss gutta uansett. Venter min første nå 22 mai. blir en trommeslager. Gleder meg rått. merker dete r mange følelser i sving selv nå føre fødselen..
galeganiN Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Om man ønsker å gi noe, så gir man noe. Jeg ville ikke ønsket en gave som noen egentlig ikke ønsket å gi...ikke gir jeg gave heller, om jeg ikke ønsker å gi en. Ikke at det skal fortjenes, ikke at man har gjort noe spesielt, eller fordi man tror den andre ønsker de; Gaver gir man fordi man ønsker å gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå