(L)Tingeling(L) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Syns det er så vanskelig å finne på morsomme inne-aktiviteter til gutten min som snart fyller 4. Vil gjerne ha forslag fra dere!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Lek og lær hefter eller lek og lær på pc, plastelina, bake, male, spille spill, bygge lego, lese bøker, bygge togbane, lage hytte, tegne, leke med dyr....ja, det er plenty av muligheter...
mammaen til Li@m Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Hei! Jeg vet ikke hva gutten din liker aa gjoere, men gutten min liker aa male, leke med plastelina, tegne/fargelegge, se paa (littegranne) tv, bygge med klosser og lego, leke med smaabiler, kle seg ut, hoppe og sprette, staa paa hodet(!), bake boller og smaakaker, hjelpe til med oppvasken, leke med eyetoy (med pappa), lese/titte i boeker.... Haaper du fikk noen ideer:o)
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 -Her er snekring veldig stas. Han har fått verktøykasse med ordentlig verktøy for barn, noen plankebiter og spiker. Han spikrer for harde livet. Vi lar han holde på på flisegulvet i gangen. - Maling. Vi bruker en voksduk på bordet og maling fra flasker (det blir så fine farger ved å bruke de i stedet for malerskrin) og gode pensler. Vi tar på han en av våre gamle t-skjorter og lar han male og kose seg. - Perling. - Billek. - Duplo. - Togbane. - Klippe (en barnesaks og noen ark, så er han engasjert en stund ) - Garn er genialt. Vi har en kurv med ganrnøster som han ofte leker med. "Knyter", lager snorer og koser seg. - Vannlek. Fyll en balje med vann og sett den på badegulvet med et stort håndkle under, ha i masse leker og la han leke og søle litt - Skatter. Vår gutt elsker steiner i alle fasonger. Han har Norgesklass og små kister med alle "skattene" sine som han kan leke kjempelenge med. Lager fine mønstre med steinene på gulvet feks. Noen av steinene er sånne pyntesteiner som man kjøper til å feks ha i dekorasjoner. - Baking. Jeg er ingen stor baker, men de få gangene vi gjør det, elsker han å være med. Kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå