Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 hei=) Vi har planlagt at vi skal gifte oss sommeren 2008:) Ja,vet d er lenge til..men jeg liker å vite hva jeg har i vente.. Når er d lurt å begynne planleggingen? Hva er alt som må klarlegges? Hvordan prioritere alt i rett rekkefølge..? d er jo så mye,og vi har ikke peiling... takk på forhånd...=)
*snart mamma til 2* Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei Hvis du går inn på: www.bryllupsmagasinet.no finner du nedtellingsliste der. Det er ikke nødvendig å begynne før 1 år i forveien, men der er jo greit å tenke igjennom hvordan man vil ha det.
FruMamma med nr 2 Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Også på www.dittbryllup.no finner du oversikt over ting du må ordne. det jeg kan anbefale deg å ordne i god tid(over 1 år i forveien) er kirke og lokale. Det kommer kanskje an på om du gifter deg i by eller bygd, men vi reserverte kirka over 1 år i forveien og var allerede for sent ute med både kirke og lokalet. Vi giftet oss i en by. Ellers er fotograf noe du bør "reserve" tidlig, samt mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå