joplaya Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 rullet fra rygg til mage, og nå vil det ingen ende ta! ligger på magen å vræler, snur jeg henne er det rett tilbake..og mer vræl..vet liksom ikke hva hun skal gjøre der! morsomt at miniene blir så "voksne":)
eir@ Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Ja, man blir så innmari stolt!! Er som om det er den første babyen i hele verden som greier å rulle...
mai mammaen til to Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 datteren min har også begynt..men hun ruller fra magen til ryggen... og litt fra ryggen til magen.... utrolig morsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå