Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 heisann.. tok en titt på noen innlegg her og svarene deres er til å krepere av..av latteranfall altså!! tehe.. bra humor..i like it;) alt dere gjør er å svare på tiltale...hva er galt i d...? huff,folk må slutte å ta alt så jævla seriøst;) Enjoy;)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Takk for at du forstår vinklinga her inne:-) Ser nok ut som det finnes ett par-tre klåfingra sextapere som er litt "drittforbannet" pga at vi var litt "uheldige" med valg av ord og utrykk her inne:-)
Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Uheldig du dryppert. Liksom så veldig uheldig. Kan ikke vi som bruker denne siden få lov til å være oss selv uten at du og hun andre bimboen kommer med trakkaserende og frekke svar.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 De klager på at andre har dårlig sexliv osv, men det er da de som er her inne til ethvert tidspunkt, så mon tro hvem som har best (sex) liv ellers... Må le av de da;o) stakkars.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes faktisk det er helt forferdelig at noen kan le av slikt. Her snakker man om at den mentale ballansen blir helt satt ut og drypperts kommentarer forværrer hele situasjonen. Også sitter du der å ler som en eller annen dryppertgroupi?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Ja, her snakker vi ball-ansen altså! Kjære lille prinsesse....kanskje du kan løpe fort tilbake til lissomslottet ditt å leve lykkelig der for resten av livet ditt! :-)
Gjest Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Takk til HI forresten.. Du lille flue på veggen der....du får ikke med deg mye til å være flue... Du skal være glad du bare er en døgnflue, da slipper du å lide i morgen! Klem så lenge.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 jeg ler AV de. du har sikkert ikke fått med deg alt prinsesse, men jeg er sterk motstander av de. De vil så gjerne at folk skal le, og jeg later som. skjønnet pointet? Det var Dr. Y dritten var til da. Les mellom linjene neste gang kanskje?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Du sitter der foran pcen din hjemme og later som du ler av oss... hehe.. Der fikk du jammen meg til å le av deg! *ler* ;-)
Gjest Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Dessuten ANONYM så snakket prinsessa til HI ikke deg..så da deler du og prinsessa førsteplassen om å ikke skjønne ting!
Døgnflua Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Du må passe på skrivefeilene, jukseflue!! De røper deg umiddelbart da jeg faktisk kan både kommaregler, regler for og/å, samt doble konsonanter. Skjerpings igjen altså! Ps det er ikke kritikk, bare gode råd for at du skal være en mest mulig utfyllende meg!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Så det er liksom du som er orginalflua nå? For det første så er det bare du her inne, som har problemer med kommaregler og doble konsonanter! Dessuten så skaper du litt kaos med å utgi deg for å være meg!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 *ler* folk har jaggu lite å finne på ser jeg... uansett,bare fortsett,det er jo et fritt land vi bor i..for all del.,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå