Bea- Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 hei jenter! har et spørsmål: jenta mi ble født 2 agust. vurderer å ta en syden tur 1 uke 2 oktober. ville dere ha gjort dette? reist til syden med et så lite barn? eller er det bare jeg som er "dom" nok til å vurdere dette:)
Petronella♡mor til to Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei! Vi er i syden naa (Mallorca), soennen min ble 3 mnd paa loerdag. Her er det skikkelig varmt om dagen og det kan vaere litt slitsomt for han. Litt vanskelig med aa finne roen til aa sove paa dagtid. Bortsett fra det er det helt topp og i oktober er det ogsaa litt kjoeligere, saa jeg hadde ikke hatt noen kvaler med aa ta med en saa liten en, saa sant hun er frisk og rask ))
Bea- Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 åå så koselig! kansje jeg skal bestille da.. dette er til kypros..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Kypros i oktober er sikkert ikke sååå varmt Vi reiser til Spania på søndag, vi! Hun er 4 1/2 mnd da =) Blir spennende! Hører fra de som har reist med spedbarn at det går bra,så det gjør det sikkert! Klem
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 vi var på kypros i september i fjor (ikke med baby da, men jeg var gravid). det var siiiinnnnsyyyykt varmt når vi var der. kan jo hende det er kaldere i oktober...uansett, ville valgt et sted i nærheten av havet, så lufter det litt.... vi var på mallorca i sommer med snuppa(7mnd da) og der var det veldig bra! var ved havet, så det luftet godt! hun sov nå iallfall bra, og koste seg som bare det!!
snuppi2 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Vi var på Rhodos med vår gutt i juli. Han var då 6 mån. Det var väldigt varmt mitt på dagen, men vi löste det sånn att vi var inne med han när det var på det varmaste (först gick mamma ut o badade o solade å så var det pappa sin tur:)Sen runt kl 16 så fick Filip bli med ut till poolen och bada, det var super stas! På kvällarna var han med oss ut på restauranger, han somnade vid kl 20 och sov sött helt till morgonen! Vi hade en superfin ferie tur:) (Bara se som han koser sej på solsängen:) http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/446045
Flickan Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Vi var i spania i august når lillegutt var 4 mnd, var utrolig spent både på flyturen/reisen å varmen der nede - men han storkoste seg. Man må bare huske at ferien er på babyens premisser, altså ikke soling å holde seg inne med aircondisjon på varmeste tiden på dagen (det ble i allefall vi tipset om av norsker som bor der nede) og det funket kjempebra. Lillegutt sov ikke riktig så godt om dagen som her hjemme, men badet med oss - sov godt i vogna når vi gikk tur/shoppet/var ute å spiste osv. Et lite tips jeg var glad for at jeg hadde vent han på kokt vann/flaskevann før vi dro nedover - var kjempekjekt å gi litt vann på flaske og tutkopp mellom måltidene. God tur
pappatilto Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Kommer veldig an på babyen. Vi var i Spania med vår første da hun var 10 måneder. Gikk egentlig veldig greit, bortsett fra litt tull med sovingen. Hadde aldri giddet å prøve med nummer 2 da han ikke kan sitte rolig i fanget mer enn to minutter, så flyturen ville blitt et mareritt... Uansett ville jeg prøvd å få til så kort flytur som mulig med færrest mulig mellomlandinger, helst direktefly. Hvor viktig dette er avhenger selvsagt også av temperamentet til babyen...
Mamma`n til Sofie Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Vi reiser til Portugal i begynnelsen på Oktober. Da har hun akkurat fylt 4 mnd. Har ikke tenkt tanken på at hun ikke kan bli med (hadde hun ikke kunnet det, hadde selvfølgelig ingen reist), det er tross alt høst, og da er det ikke så innmari varmt. Men har forhørt oss om hva som er lurt og ikke lurt da. Så vi er godt forberedt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå