Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Legger dere baby i våken tilstand i seng/vugge på dagtid, og bare lar de ligge der og pludre med seg selv, eller legges de kun når de skal sove?
LivetErEnLek Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg legger snuppa kun der når hun skal sove. Dette fordi hun skal skjønne at når hun legges der, så er det sovetid. Legger henne ofte på et lammeskinn eller leketeppe på gulvet ellers og så ligger hun der og pludrer for seg selv.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Kun når han skal sove, ellers ligger han på leketeppet sitt på stua.
Lilleh Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg pleier å legge henne (7mnd) i senga når jeg skal på badet, eller når jeg skal ordne ett eller annet, og jeg ikke kan ha helt kontroll med henne (og hunden). Når hun var yngre (før 6 mnd) hadde jeg henne med meg i vippestolen - men hun koser seg visst like mye i senga. Passer på å skille mellom soving/pludring, ved å få inn mye lys, henge opp elefanturoen hennes, og gi henne bamsen som prater eller andre ting hun kan styre med.
lifa og Eline Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Her har det fra begynnelsen kun vært for soving. frem til ca. 3 mnd. sov hun der kun på natten. Før det var det håpløst å legge henne i senga for å sove sovnet gjerne på brystet/skulderen vår og hun våknet hvis vi la henne ned noe sted. Kunne gå bra i vippestolen.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Etter 51/2 mnd med kolikk, da hun ikke ville ligge noen steder, elsker hun nå senga si. En gang i blant legger jeg henne i sengen på dagtid, og da koser hun seg og leker med kosedyret sitt og pludrer i vei. Koselig å høre på! Det virker som hun liker det kjempegodt og hører straks når hun ikke vil ligge der lenger. Men vi gjorde det ikke før nattesøvnen var ok. På dagen sover hun ute i vogna.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Legger henne i kurven like før hun skal sove. Ligger vel i 5 min før hun sovner. Ellers ligger hun i lekegrinden å plundrer. Har fått veldig sansen for lekegymmen.
børdi Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 lar min ligge i senga under en sånn uro med musikk som roterer. Men det er gjerne når jeg er på badet eller skifter eller noe sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå