Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hei. Lurer så på om dere "gutta boys" vil ha pappa.gave når gullet blir født, og om hva dere vil ha da?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Denne hører til på far svarer mor debatten, ser den er lagt inn flere steder allerede. Ikke svar her
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jammen, kjerringa lurer jo bare på noe..du treng vel ikkje vere frekk
vinterpappa Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Ja, hun lurer på noe, og da kan vi svare på "Far og mor svarer"
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Jeg beklager at jeg oppfattes som frekk, det var kun ment til informasjon.
mamman til nyttårsbarn Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Ha, ha - dette er nesten latterlig! Vi klikket oss inn her og det er helt utrolig hvordan enkelte "menn" (m/"") reagerer på at damer svarer på innlegg på denne siden. Er det slik at menn kanskje ikke burde svare/skrive innlegg i de andre forumene - burde det vært kun adgang for kvinner? Ærlig talt, dette er tåpelig, utrolig umodent - vi kan faktisk ikke forstå at det sitter voksne mennesker og skriver "ikke svar" etc. Hvor oppegående er man da??? Det er jo greit at pappaer/vordende pappaer har et forum hvor man kan debattere osv. Likevel, la det ikke gå sport i holdninger som at "damer har ingen adgang her" - dere vil jo da bli fremstil som noen narrer. Og ja, vi har lest innledningen. Hilsen også fra en far
vinterpappa Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Det er vel mer det at de fleste innleggene som kommer fra damene på disse sidene er av typen: "Hvorfor er alle menn drittsekker?" Det er ikke for å høre på sånt at vi få vordende fedre som bruker disse sidene er her.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Kjære nyttårsbarn i magen. At dere (les jenter) tar dere nær av at vi ønsker å ha et eget forum der vi diskuterer pappa ting blandt pappaer uten at mor skal blande seg inn i diskusjonen er i og for seg litt morro. Det viser igjen det som vinterpappa nevner i sitt innlegg. Veldig mange av innleggene i forumene her er proppfulle av hormoner som vi ikke har. Jenter må gjerne spørre om ting i "far svarer mor" forumet, men er er det "mann til mann" prat. Dere må gjerne lese. Denne tråden ble startet i ikke mindre enn tre forum, og jeg følte det var rett å rimelig å vise til tråden i det korrekte forumet. Så vil jeg også si at fedrene som er på dette forumet er svært oppegående og vi søker også flittig etter informasjon som kan gjøre oss til bedre fedre og støttespillere til våre jenter. Og nyttårsbarn i magen, det er kjempebra at dere går gjennom disse sidene sammen. Vi hadde det kjempegøy når vi gikk gjennom disse sidene sammen og fant informasjon om hva som ventet oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå