Kakebakesøte Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Bake bake søte, dyppe den i fløte. Først i sukker så i vann, så kom det en gammel mann som ville kaken smake, og det var lille "babyens navn". Er den sånn eller? Er helt klin kokos tekst synes jeg, men tulla elsker den og klapper med...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Som ville kaken smake som NNN hadde baka. (synger vi)
LivetErEnLek Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Tror det er ca 100 lokale utgaver av denne hvis ikke mer. Her synger vi.... Bake kake søte dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kommer det en gammel mann som ville kaken prikke med en liten stikke.
Knuppelupp Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg har hørt den sånn: Klappe, klappe søte dyppe den i fløte, så i sukker, så i vann så kan kaken godt gå an til lille "babyens navn". Tipper det er mange varianter på den.. Gutten min og storkoser seg når jeg synger den og klapper
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Tror denne sangen blir sunget på veldig mange forskjellige måter..... Det som er riktig for noen, er feil for andre. Det viktigste er at jenta di liker den som du synger den.
Kakebakesøte Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 Takk for svar alle sammen Da får jeg bare fortsette å synge den, har jo ingen betydning for vesla, men jeg stusser hver gang jeg synger. Har også hørt den med: som ville kaka prikke med ei lita stikke. Hadde helt glemt den versjonen. Kanskje jeg skal gå over til den isteden
Martamor Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Har en barne-cd, og der synger de: Bake kake søte dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kommer det en gammel mann som vil kaka prikke med ei lita gullstikke. Pysj, borti ovn og domp neddi aska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå