Gå til innhold

kjøpt brudekjole,- men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt verdens fineste kjole, syns jeg selv da, hehe. Men jeg syns det var så utrolig morsomt å prøve kjoler, spennende og ubeskrivelig. Jeg vil så gjerne gjøre det mer!

Er det veldig dumt å reise til flere salonger for å prøve kjoler, bare for å ha det litt gøy? Eller vil dette skape problemer med tanke på at jeg alt har kjøpt en kjole? Tenk om jeg finner en somer finere, er bare det jeg er litt redd for, og at je gså skal angre...

Noen som føler det like dan? Eller hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde kjoler på forskjellige brudesalonger, men det var FØR jeg bestemte meg, hehe. Etter at valget mitt var tatt, prøvde jeg minst mulig å se på andre kjoler....sånn i tilfelle. Litt kjedelig om du finner en du liker bedre da:)

Har du bilde av kjolen din? Er gift, men nysjerrig likevell:)

Skrevet

Jge ville aldri prøvd kjoler etter at jeg hadde kjøpt en...for da kan du jo komme til å ombestemme deg.

Skrevet

Nei jeg har desverre ikke bilde av kjolen. Skal legge ut hvis jeg får tatt bilde av den.

Var flere steder og prøvde kjole, og når jeg prøvde denne sa det bare pling! Men dere har nok ett, det er ok veldig dumt å prøve flere kjoler tilfelle jeg finner en jeg liker bedre.

Skal nok styre unna andre salonger ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...