*jaja* Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hva kjøper dere? Har kjøpt en dunjakke som hun kan ha når hun sitter i vognen, det er hette og votter på den. Men så ble jeg usikker, kanskje jeg skulle ha kjøpt en dress? Hva har dere tenkt å kjøpe til kaldere dager?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Har både dunjakke og dundress, og ett par fleecedresser. Nå er han bare snart 7 mnd da, men de vil opp og se:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har kjøpt høstjakke til han som han bruker nå. Så har han fått vinterjakke av bestemor og bestefar. Skal kjøpe en til i dun. Skal også kjøpe dress til han. Når vi kjører i vogna kommer han sikkert til å bruke vinterjakke, og ligge i voksiposen. Men hvis vi skal ut og han skal opp av vognen for å leke litt el. kommer jeg til å ha på han dundress, og lammeskinn og ullpledd i vogna.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Han er forresten 8 mnd. på søndag.
lifa og Eline Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Her er bare snuppa 7 mnd. men tenkte å svare allikevel. Vi har kjøpt en vinterdress fra Lindex str. 1 år som hu n foreløbig drukner i. Men i og med at hun først er 1. år i beg. av feb. synes jeg det er viktigerre at den passer etter jul enn før. Vi bor i Oslo og det hender at det er kaldt i desember men det er ikke så ofte. Før vi kan bruke den har jeg tenkt å bruke en type vindtett høst jakke og ha hjemmestrkket ullgenser/jakke under. Vi har også en veldig god og varm dun vinterpose, så hun vil neppe fryse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå