Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 når det kommer bittelitt væske ut av ene puppen når en klemmer litt hardt på puppen? HAr ikke ammet på 10 måneder og har heller ikke opplevd dette etter at jeg slutta å amme heller? *lurer*
Expat Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Har du klemt før da? Noen blir nesten ikke kvitt de siste dråpene. Ever.
beri Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 vet ikke jeg, men det er 5 mnd siden jeg sluttet å amme- og det kommer fortsatt ut noe hvis jeg klemmer hardt
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Har klemt før og da har det ikke kommet noen ting... HI
Expat Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Andre symptomer? Det er andre ting som kan gi litt melk i brystet også, forresten. Det kan legen sjekke for.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 ikke noen andre symptomer,bortsett fra at mensen er litt forsinket,men den svinger litt opp og ned hver måned,vet aldri helt når den kommer... Ellers ikke noe annet.. Ligger bare rett ut med influensa eller noe lignende akkurat idag forkjølselse og feber + verking i alle ledd + hodepine.. HI
Expat Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Det trenger ikke bety noe, kanskje feberen har fått sving i systemet litt... Who knows men du finner ut av dette snart, da... For sikkerhetsskyld kan du ta paracet (og ikke dispril) som febernedsettende. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå