Gå til innhold

hvilket merke bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal beynne å gi risgrøt til tulla mi. Hvilken type er best? Hvor får jeg kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Nastle sin risgrøt, den er både jeg og lillegutt fornøyd med :) Den selges nesten i alle dagligvarebutikker tror jeg...

Vet ikke om noen er bedre eller ikke, har bare prøvd den..fortsetter med den siden jeg er fornøyd :)

Lykke til med grøtspisingen! :)

Skrevet

jeg har brukt nestle, holle og nå hipp.

Nå bruker jeg Holle, som jeg blander med Hipp sin nye sukkerfri for å få litt ekstra smak. Bruker 2/3 Holle og 1/3 hipp. Ønsker å bruke Holle fordi den er fullstendig fri for tilsatt sukker i noen form, og fordi jeg tror den er litt sunnere :) Har blitt overbevist her inne for å si det sånn, helsesøstra mi hadde aldri hørt om den en gang :)

Skrevet

hvilken av disse kan blandes med vann? ønsker en som man blander kun med vann

Skrevet

Har store planer om å prøve Nestle sin i kveld =) (første gang grøt...)

Skrevet

nestle sin kan blandes med vann, inneholder melk da. Holle sin inneholder ikke melk, men kan blandes med vann den også. For oss med bar som drikker mme er det en grei måte å holde kontroll med hvor mye melk som kommer innabords :)

Skrevet

Kva typr som er *best* er sjølvsagt opp til den enkelte å avgjere. Vi gjev guten vår Holle-graut (ris og hirse frå 4 mnd, fullkorn og spelt frå 6 mnd) sidan den ikkje er tilsett noko som helst.

Brukar ikkje Nestlé pga politikken deira.

Skrevet

nestle har 4mnd grøt som skal blandes med morsmelk/morsmelkerstatning!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...