puffy Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg skal beynne å gi risgrøt til tulla mi. Hvilken type er best? Hvor får jeg kjøpt det?
Knuppelupp Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg bruker Nastle sin risgrøt, den er både jeg og lillegutt fornøyd med Den selges nesten i alle dagligvarebutikker tror jeg... Vet ikke om noen er bedre eller ikke, har bare prøvd den..fortsetter med den siden jeg er fornøyd Lykke til med grøtspisingen!
*ulvemor* Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 jeg har brukt nestle, holle og nå hipp. Nå bruker jeg Holle, som jeg blander med Hipp sin nye sukkerfri for å få litt ekstra smak. Bruker 2/3 Holle og 1/3 hipp. Ønsker å bruke Holle fordi den er fullstendig fri for tilsatt sukker i noen form, og fordi jeg tror den er litt sunnere Har blitt overbevist her inne for å si det sånn, helsesøstra mi hadde aldri hørt om den en gang
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 hvilken av disse kan blandes med vann? ønsker en som man blander kun med vann
Mathoka Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Har store planer om å prøve Nestle sin i kveld =) (første gang grøt...)
*ulvemor* Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 nestle sin kan blandes med vann, inneholder melk da. Holle sin inneholder ikke melk, men kan blandes med vann den også. For oss med bar som drikker mme er det en grei måte å holde kontroll med hvor mye melk som kommer innabords
Ranveig R Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Kva typr som er *best* er sjølvsagt opp til den enkelte å avgjere. Vi gjev guten vår Holle-graut (ris og hirse frå 4 mnd, fullkorn og spelt frå 6 mnd) sidan den ikkje er tilsett noko som helst. Brukar ikkje Nestlé pga politikken deira.
puffy Skrevet 12. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2006 hvor får jeg kjøpt holle da?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 nestle har 4mnd grøt som skal blandes med morsmelk/morsmelkerstatning!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå