Dano Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Han har i de siste ukene bare sovet 10-15 minutter av gangen på dagtid og kun tilsammen 1.5- 2 timer fra 0800 -23-24.. Han er en ganske stor gutt og legger på seg fint, men han krever mat hvert 45 minutt omtrent på dagtid og har begynt å spise 2-3 ganger om natta istedet for 1 plutselig. Avventet for å se om det var kun økedager, men har vart nå i et par uker, så det er nok ikke det nei. Prøvde ut grøten nå tidligere og han smattet som bare det, hehe.. OG gjett hva, han sov nesten 2 timer sammenhengende. Kan være tilfeldig men... han er 4 mnd i morgen....
Blomman Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Er nok på tide med grøt ( el annen fast føde) for denna karen ja. Ja du "får lov" av meg og- helt i tråd med anbefalinger for spedbarnsernæring
Dano Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 hehe jeg driter i om jeg får "lov"....:-) Sunn fornuft er det eneste som funker på sånt er min mening da.:-)
Knuppelupp Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Ja gi han grøt! Virker sulten..han får nok ikke nok melk..men gir du grøt i tillegg så er det kanskje nok Ga min gutt et grøtmåltid til dagen da han var 4 mnd.... men husk å øke gradvis..
Dano Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 ja har en fra før og, så regner med det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå