Expat Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Bare hvis man er trollet som blir kappått med Eller får anafylaktisk sjokk av noe i grøten... Hva står på May Lise?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 dette er ikke may lise tror jeg, may lise er jo i syden???!!
Dano Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Ja det kan du, hehe, du kan dø av alt teoretisk sett, bare man er uheldig nok...:-)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Og May Lise skriver vel så å si alltid med STORE bokstaver... noen som kødder med nicket hennes igjen tror jeg
Blomman Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Dette er nok tull ja- hun skriver BARE STORE BOKSTAVER ja, hvis hun ikke harlogget på en pc i syden så?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå