Gå til innhold

For en moral dere har!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har dere blitt gravide og så sitter dere og snakker om onani, sex med personer av samme kjønn, unaturlige stillinger med penetrering av både det ene og andre hull, sex med døde gjenstander og alt mulig annet griseri.

Si meg, har dere ikke allerede barn i magen og nok av andre ting å tenke på????!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du lyst har du lov, sier ganske mye...

selv om du ikke har behover så har andre det...selv er det lite av de tingene overnfor som du nevner som gjelder meg, men for min del kunne sex og onani vært daglig i stedet for ukentlig, og om man vil bruke vibrator, dildo eller fingrer må da være opp til personen selv...

ikke kritiser andre for hva de liker, fokuser heller på hva du liker så blir det så mye bedre for deg...

og gravide må få lov til å ha fantasier og behover og lyster på lik linje med alle andre...bare fordi man bærer frem et barn så trenger man ikke å leve i sølibat resten av svangerskapet

vet at du ikke sa noe på det så jeg sier ikke at du mener at alle gravide skal frastå sex, men slik det høres ut er detkun "gammeldagssex" som burde forekomme...er ikke det opp til personene selv?

Skrevet

Stakkar de menn som lever sammen med så pripne jenter, hi hi:)

Skrevet

Hehe....den var god....si meg: Hvordan ble HI gravid i det hele tatt?

Skrevet

Ærlig talt, frøken bibelstripp... Holier than thou.... Frøken prippen..

Folk flest her snakker jo om helt normale lyster, og viser sunn seksuell glede.. Slike surpomper som du gjør meg frustrert.. Og hva er du da? En slags kikker? Hvorfor leser du folks innlegg her hvis du synes det er slik griseri?

All makt til fantasien, sier jeg! Ikke noe galt i å fantasere litt! Krydder i hverdagen.

Hilsen en med et svært tilfredsstillende, respektfullt, deilig og kjærlig (men akk så "grisete") sexliv!

Skrevet

Hmmm... vet du ikke at mange får en økt sex lyst i denne perioden av livet? Det er ikke så greit når man blir ekstra blodfylt og lysten river i kroppen. Når det gjelder "nok å tenke på"..akkurat!! vi har altfor mye å tenke på... derfor er sex en fin måte å slappe av på og være intim med den personen man elsker. Det regner jeg med ikke er det du har noe i mot heller.... Men de fleste gravide....og andre... har andre mer "lys skye" lyster også... dette er et sted hvor man kan få luftet dem. Det er ikke sikkert alle får snakket om det på andre måter.

At du synes det er ekkelt er din sak... men noen ganger er det ikke nødvendig å uttrykke de meningene høyt. Det eneste du trenger å gjøre er å klikke deg ut av siden og glemme den....

Skrevet

HALLO!!!!!! korleis har du klart å bli gravid ?????? kan jo ikkje fornekte seg godene i livet om ein har baby i magen........

må jo ha eit problem du som ser på sex som griseri....

heldige meg som skal heim til ein kåt kjæreste :-)))))

må jo sei eg syns synd på mannen din..... viss du har noken....

Skrevet

det er snakk om å ha behov, det er jo lov å mene som man vil, vi er vel ikke et konservativt land hvor det ikke er lov å komme med fantasier og drømmer. Si meg, har du aldri hatt drømmer eller behov for den sakens skyld, i så fall, da har du et kjipt liv!! Gå å få deg noe, hvis du klarer!!det har du godt av!!!!!

Skrevet

Hvordan ble du gravid? du hadde vel behov den dagen det skjedde?? man blir ikke gravid på egen hånd..

La oss få gjøre som vi vil, vi lever livet og det kommer vi til å gjøre uansett hva du mener..

Skrevet

Jeg tipper på at du er den samme anonyme som var forferdet over at noen spurte om link til idol-tones bryster... Flirer oppgitt...

Skrevet

HAHA, stakkars han som fikk deg gravid!

hva gjorde han da, spruta i handa si og måtte legge det forsiktig opp i fitta di så du ble gravid? ;P lol...

ta det som en spøk.

:D Må tåle at vi er kåte!!

Det er noe alle har til felles det!!

Jeg puler, er kåt, dildolerer, fingrer osv!!

OFF, jeg er så grisete!!!

Og jeg liker det!!!

Smask :¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...