Gå til innhold

Hva hvis man er gravid når man begynner å spraye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel fått med meg at det ikke er farlig, stemmer det?

Man kan jo være gravid når man begynner uten at man vet det, skal man være sikker må man vel ta en blodprøve og det føles jo litt bortkasta når man har prøvd i mange år uten at det skjer noe. Oddsen for at det skal skje akkurat den gangen er jo ikke akkurat så veldig stor.

Hvis man allikevel har blitt gravid kan det gå galt pga. sprayinga?, eller vil det ikke ha noen betydning så lenge man slutter så fort man oppdager at det ikke kommer noen blødning.

Bare lurer.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte også på det og tok derfor en test for sikkerhetsskyld før oppstart. Noen ganger hender det jo at folk blir gravide når de venter på å begynne med IVF av en eller annen grunn, ikke så store odds egentlig nei.

Lykke til med sprayinga:o)

Skrevet

Hei igjen!

Testen vil vel ikke slå ut så tidlig. Skal begynne med spray på dag 20 av syklusen og en graviditetstest vil vel ikke slå ut da. Først etter en uke med spray, når jeg da skal ha mensen vil vel testen slå ut.

Skrevet

Å spraye går bra, det er sprøytene du må unngå om du er gravid.

Lykke til!

Skrevet

Fint å vite. Før man skal begynne med sprøyter skal man jo ha en blødning, så da går det jo greit å finne ut av det. Sikkert greit å ta en test før man begynner med sprøyter uansett.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...