Neith75 Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Ta en tur på tettinntil.com Der får du sikkert masse fine ideer og tips! Kan nevne bæresjal, Mei Tai, slynger, osv. Det er tusen muligheter!!! Det som er viktigst å passe på er at babyen sitter tett inntil kroppen din, samt at du bærer komfortabelt med vekten til babyen riktig fordelt. Jeg er veldig tilhenger av å bære. Tror det er sunt både for barn og foreldre. Jeg går og venter på en Mei Tai fra lotusbarn.no og gleder meg veldig til den kommer. Baby Bjørnen jeg har brukt til nå er for liten til mitt tykke lille barn, pluss at både hun og jeg blir fort sliten av den... Lykke til!
Karveloke Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 men hendene eller ergo baby carrier
Blomman Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 er bare 8 mnd da- men vi skal bruke ringslyngen lenge
Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 med hendene... hun er 9 mnd og jeg bærer henne som regel på hofta. Men som regel krabber hun rundt selv eller sitter i vogn
Halloween-mamma Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 For tiden bærer vi mest i Mei Tai
*ulvemor* Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 på butikk, kjøpesenter og lignende Mei Tai På tur - nettopp begynte med bæremeis, og det elsker hun!!
*jaja* Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Ergo bæresele. På magen når jeg har henne alene. På ryggen når jeg har hjelp til å sette henne der. Hun stortrives og blir sint når hun må ut av den.
Halloween-mamma Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Alt fra ca. 300 til 7-800... På www.tettinntil.com kan du få kjøpt brukte MT'er, det er det rimeligste, men du kan også kjøpe fra utlandet. Norske nettbutikker som selger Mei Tai'er er blant annet: www.dotedot.com www.krusedull.com www.lotusbarn.com Men...det beste av alt er at du også kan SY SELV om du vil... det er visst ikke så vanskelig, selv for dem som ikke har særlig syerfaring fra før. Det finnes også syoppskrifter og masse tips og råd for å sy selv på www.tettinntil.com. Er jo gøy å kunne velge akkurat det stoffet man vil ha da
*ulvemor* Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 jeg kjøpte min på babybiksen.dk, men det bli ikke så mye billigere enn å bestille fra norge og det tok litt lang tid!
Ranveig R Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Armane eller Ergo-sele. På ryggen eller magen alt ettersom kor langt vi skal gå.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 12. september 2006 #16 Skrevet 12. september 2006 Armene.. Eller paa 3 hjuling.. Altsaa vogn... =D
WWJD Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 min er 8,5 mnd og jeg bruker ringslynge eller har han på armen.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #18 Skrevet 12. september 2006 Bærer han kke så mye siden han går selv, men om vi skal litt lenger bærer jeg han på hofta.
Lilleh Skrevet 12. september 2006 #19 Skrevet 12. september 2006 Litt susen nå ja.. Lurte veeeeeldig på hva slags bæreinnretning armane (leste aarmaane) var før jeg kom til bevissthet igjen (jeg som til og med er gift med en nynorskmann...) hihi Har nettopp bestilt en mei tei selv.. hun er 7 mnd
Gjest Skrevet 12. september 2006 #20 Skrevet 12. september 2006 Min er tung og jeg har senebetennelse (etter bæring i kolikk-tiden). Så bruker slynge en del. Men vi går også en del på tur, og har begynt med bæremeis (ble for tung for bæresele). Det er populært. 9 1/2 mnd er hun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå