Gå til innhold

hvor langt er dere på vei og hvordan er formen jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere lagt på dere masse??

Jeg er 26+1 og har lagt på meg 4 kilo så langt..

Håper det holder seg på noelunde normalen denne gang..

La på meg 20 kilo med første mann:(

Ellers er formen helt grei,er 100% sykemeldt pga har hatt en del blødninger og morkaken ligger så lavt nede..

Går til fysioterapaut 1 gang i uken for litt bekkenplager,men det er heldigvis ikke så ille enda...

Håper mange vil fortelle litt om seg selv...

ha en fin dag alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oy.. Jeg er 19+1 og har lagt på meg 4 kg allerede...! Trodde ikke det var mye, men tør ikke tenke på hvordan det blir når jeg er 26 uker på vei;o)

Ellers er formen fin, men jeg er veldig tappet for energi! Sofaen å senga er min beste venn!!

Skrevet

Hei hei :)

Jeg er 22+6 i dag...formen er fin den, kjenner jeg bare blir fortere sliten når jeg styrer, og noen dager er tyngre enn andre. Men alt i alt er formen finfin;) Og har til nå lagt på meg 3 kg...og håper det ikke blir altfor mange kg iløpet av svangerskapet, siden jeg har noen kg for mye allerede;)

Skrevet

heihei.. Jeg er 23 i dag!! åååh, bare 120 dager igjen;) Lagt på meg 2 kg... Førstemann;);) Formen er bra, men går hjemme pga bekkenløsning.

Skrevet

jeg er uke 15, formen er stort sett bra, men er veldig kvelds trøtt, men d er jo en lett plage hehe...

ikke lagt på meg noe enda .

ellers har bekkenet mitt begynt å klage men er i full jobb enda...

skal på ul om ca 3 uker, gleder meg veldig...

Skrevet

Heisann :)

Jeg er 17+6, og formen er for så vidt ok; bare jeg får nok hvile/søvn og nok mat ofte nok :)

Er mest uvel og uggen på kveldstid, og tror det har noe å gjøre med at jeg da er mest sliten. Sliter med litt brekninger jeg da; av tannpuss, når jeg snyter meg og av kjøkkenskapslukt...

Både gleder og gruer meg til UL på fredag; håper at alt står bra til. Har noen dager hvor jeg er nedfor, men håper dette blir bedre når bollen i magen begynner å gi noen tegn fra seg :)

Gikk ned 3 kg fra 7. til 12. uke, men i 16. uke hadde jeg gått opp ett av disse igjen. Til neste kontroll tenker jeg vekta har krøpet oppover ;o)

Skrevet

Heisann! Er 23+4, og har lagt på meg ca 4 kg. Har måtte sluttet å trene de siste ukene pga mye mye kynnere, så er spent på hvordan innvirkning det har på vekten... Formen er ikke så værst den, men denne uken er jeg 100 % sykemeldt pga haglstorm med sterke kynnere i hvile, og ellers er jeg 50 % sykemeldt pga rygg og bekkentrøbbel. Men alt er verdt det når jeg kjenner snuppa i magen koser seg inni der, virker som hun har det bare bra ihvertfall :o) Ha en finfin dag jenter!

Skrevet

Hei!

Jeg er 20+6 og har lagt på mag ca. 4 kilo. Det er barn nr.3 !!

Formen er dårlig.... jeg er deprimert, sliten og trøtt...(hormoner?)

Men håper det blir bedre etterhvert.

Ha en flott dag!

Skrevet

Jeg er i uke 17 og har lagt på meg 1 kg. Håper det ikke blir altfor mange kg etter hvert.. Har vært og er fortsatt kvalm. Har kastet opp stort sett hver dag,og det er ikke noe som frister lenger.

Er sykmeldt 50% pga av begynnende bekkenløsning,og merker ellers ar energien ikke er som før.

Blir så fort sliten.. Og når denna jenta blir sliten av å shoppe,da er hun redusert skal jeg love dere!;)

Men humøret er på topp om dagen da,er så blid og fornøyd atte:)

Skrevet

Jeg er i dag 22 uker og har lagt på meg 5 kilo.men har fått spørsmål om jeg spiser lite for jeg ser vistnok tynnere ut?!?

Er ofte plaget med å ha vondt overfor symfysen.når jeg er ute og går, skal ut av badekaret, snur meg i sengen osv. Jordmoren trodde først det kunne være bekkenløsning, men tror ikke det.

Og litt sure oppstøt.!

Men ellers er formen kjempebra og jeg gleder meg masse. Blir min andre.

Skrevet

Er i uke 17 med nr 3. Mange år siden sist.. Lagt på meg tre kilo, men er aktiv, jobber fullt i et rekrutteringsfirma, pusser opp en kjeller i et nytt hus og går på BI en dag og en kveld i uka.Er dermed avhengig av å ikke være trøtt, så jeg har vært så heldig å få tak i vitaminer/ mineraler ol som jeg FÅR overskudd av. Sliter med svært dårlig hud, men overlever så lenge formen er ok ellers.

Skrevet

Heisann :0)

Jeg er i uke 16 nå, og har gått opp 1.9 kilo til nå. Ganske likt som på samme tid med nr1 og da la jeg totalt bare på meg 12 kilo.

Formen er super. Ørlite granne trøtt, men det er nok fordi jeg ikke er flink å legge meg tidlig. Så med 100% jobb og en 1.5 åring hjemme går futten ut av meg på kvelden gitt.. *ler* Håper formen fortsetter sånn...!!

Skrevet

jeg er 15+3, og jeg har legt på meg 4 gode kg så langt. skal prøve å ikke legge på meg så mye nå som forrige gang... da la jeg på meg 30 kg... aldri mer:)

Skrevet

Jeg er nå 13uker på vei, har lagt på meg 0.5kilo.

Ikke så mye ennå,har vært flink til å trene og spise sunt men vet jo ikke hvor lenge det fortsetter.

Skrevet

Jeg er i uke 28 nå og formen har vært relativt fin hele veien. Har hatt litt vondt i ryggen utover ettermiddagene dersom jeg har sitte for mye i ro om dagen (jobber på kontor). Den siste uka har kynnerene virkelig begynt å komme, så nå har jeg fått beskjed om å ta det litt mer med ro.

Har gått opp 10 kg så langt. Alt har samla seg på magen, så de fleste tror jeg er lengre på vei.

Skrevet

Hei=)

Jeg er i slutten av uke 17 nå, å stort sett i fin form. Er kjempetrøtt mot kvelden og rundt langfri på skolen, (men da bruker jeg å snike meg til å sove en halvtime i bilden min:)) tihi:)Jeg må kaste opp kun vis jeg står opp for fort å spiser om morgenene:( så prøver å ta det litt mer med ro om morgenen, men blir så stress likevel fordi det er KJEMPE godt å soooove for tiden,(vokner hver natt å må tisse, så får jeg ikke sove på hvertfall en time ettepå:( så om morgenen jeg ligger å slumrer litt på den kvekkerklokka da vet dere... Ellers har jeg en del stikkinger i magen, å noe nytt, føles som jeg får strekk i magen når jeg gjør ulike ting å det er knallvondt!Noen som vet om d er normalt? Utenom det er jeg helt fin:0D

Skrevet

hei hei... Jeg er 18+2 og har lagt på meg 9,5 kg allerede. skrekk og gru tør ikke å tenke på hvor mye til jeg skal opp i vekt. Men jeg var ganske lav i vekt før svangerskapet så trengte å gå opp en del i vekt. Formen er helt fin har sluppet unna de fleste svangerskapsplager. Har slitt litt med hodepine og vært trøttere enn vanlig. Vurderer å gå til fysioterapeut for å forebygge mot bekkenløsning.

Skrevet

Jeg er 16+5 og har vel kanskje lagt på meg 1 kg. Formen er god, er i 100% jobb og det går bra. Er mer sigen om kvelden, men kommer meg jo ikke i seng heller, da... Har to barn fra før, så det går rimelig i ett frem til åtte-halv ni tiden om kvelden, og da er det bare såå deilig å sette seg ned og slappe av litt...

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt pga bekkenløsning, er 22+3 idag.

Skulle gjerne jobbet 100% i stedet, og ikke hatt smerter. Var først 50% sykemeldt, men selv dager jeg jobbet halv dag hadde jeg smerter og vondt hele resten av dagen. :(

Skrevet

Jeg er 19 +3 idag og formen er på topp! Har lagt på meg 4 kg til nå. Magen strutter og vi var å kikka på lille nurket igår. Nydelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...