Akkuratja Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hei. Her i gården viser d seg at vi, mamma og pappa er skikkelig dårlig å kjøpe leker, alt d vi kjøper er helt uintresant, mens ofte er d besteforeldre kjøper helt knall. Så derfor ønsker jeg tips fra dere hvilke leker dere småttiser i denne alderen foretrekker. Tulla er akkurat fylt 8 mnd. Hun virker å kjede seg fryktelig hjemme for tiden så vi må prøve å finne noe hun kan aktivisere seg litt selv med også, for nå er d ikke 2 min å få til å summe seg for hun krever full rulle fra oss hele tiden. he he, aktiv lita frøken ja.
Traveltobarnsmor! Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hmm.. eg synes treleker er bra da! Lager så god lyd og er så gode å ta i. Er ikke så veldig glad i at barn ser mye på tv, men min får se pedagogisk dvd!! Det er en fin måte å få gjort litt i huset på Baby Einstein dvder er knallbra!! Utrolig lærerike!!For henne vil den fra 9 mnd som heter: "Livet under vann", være midt i blinken. Koster bare 99 kr på Brio!
Blomman Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Våres gutt på 8 mnd elsker å leke med duplo legoen til storebrødrene sine
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 ting med knapper som lager lyd. Vi har et lekepiano fra clahs olson med en grusom lyd da, men kan senke volumet heldigvis, og den er veldig populær
*jaja* Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Slik lekesak som man kan trykke på (eller dra opp, vri rundt etc. ) så spretter det opp figurer samtidig som de spiller eller lager dyrelyder. Fisher Price. Klosser til å stable med kanskje. Ellers tar vi gjerne fram kasseroller og øser, plastikkkrus etc, skjeer til å putte oppi. Det er stas det!
snuppi2 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 En gammal fjernkontroll eller en telefon som dere ikke bruker... Eller ett gammelt tastatur! Det har min gutt, det är stas!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Pass på å vaske de litt først. Bakteriebomber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå