Gå til innhold

Her er jeg og snuppa mi.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi kommet inn til dere. Har da vært her å smyg lest og svart på litt også da. ;o)

den 10.9 ble tulla mi 1 år, og vi hører da vel til her. Jeg er 37 år, Svensk og bor i Nord_Trøndelag. Det har jeg gjort siden des 93. jeg har 4 barn. En sønn på 17 år (18 i nov), ei datter på 11 år, en englesønn i himmelen, og så lille tuppa som nå rundet året. Hvis dere lurer på noe ang oss kan dere bare rope ut.

her er en link fra 1 årsfeiringen hennes. ;o)

 

http://pic6.piczo.com/swedishflower/?g=22175744&cr=6

 

Dere kan bli bedre kjent med oss på hjemmesiden

www.swedishflower.piczo.com

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer med snuppa!

Skal ta en titt på sida deres når jeg får tid. Ett-års-dagen er STOOOR!

Gratulerer igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...