Cat.68 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Da er vi kommet inn til dere. Har da vært her å smyg lest og svart på litt også da. ;o) den 10.9 ble tulla mi 1 år, og vi hører da vel til her. Jeg er 37 år, Svensk og bor i Nord_Trøndelag. Det har jeg gjort siden des 93. jeg har 4 barn. En sønn på 17 år (18 i nov), ei datter på 11 år, en englesønn i himmelen, og så lille tuppa som nå rundet året. Hvis dere lurer på noe ang oss kan dere bare rope ut. her er en link fra 1 årsfeiringen hennes. ;o) http://pic6.piczo.com/swedishflower/?g=22175744&cr=6 Dere kan bli bedre kjent med oss på hjemmesiden www.swedishflower.piczo.com
Aubergine Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei og gratulerer med snuppa! Skal ta en titt på sida deres når jeg får tid. Ett-års-dagen er STOOOR! Gratulerer igjen!
Expat Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Grattis med bursdag, og velkommen inn hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå