Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 lillegull har gått litt ned i vekt, og ser på kurven hans at den har flatet nesten helt ut...lagt på seg under 2 kg på 3 mnd.fikk derfor legetime på helsestasjonen i dag..det eneste hun gjorde var å klemme litt på magen hans, så i munnen etter sopp og sa til meg: bare få han til å spise mer fra puppen du, så skal dette gå bra!og hold deg litt unna melkeprodukter, han kan kankje ha laktoseallergi(tror det var det det het) da jeg gikk fra legen følte jeg ikke at jeg hade fått svar på så mye....og hvordan skla eg få i han mat når han ikek vil ha så mye?han har også fått utslett i fjeset...får det viss han får mme eller annet med melk i...fikk også diare av mme.gir han ikke det lenger nå, kun pupp,men utslettet er der enda.han er også blitt vanskelig til å få til å sove, og blir mye grining på nettene. noe som aldri har vært problemer før.er blid som ei sol når han ikke er trøtt,men er som regel trøtt og sliten hele tiden. hva ville derer gjort?har vektkontroll om en uke, er det for lenge å vente? eller hadde dere kontaktet helsesøster og forlangt annen lege?
Babykilo Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Det kan jo absolutt høres ut som laktoseintoleranse. Da bør du prøve¨å ligge unna alt med melk i en periode (ikke lett, men prøv.) Du kan også kjøpe mme basert på soya, da unngår du kumelk fullstendig. Du skulle se en rask bedring, gi det en uke eller noe. Apoteket har diverse mme for allergikere. Lykke til.
Expat Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Nutramigen mme på apoteket er uten de ekleste kumelkproteinene og laktose. Er det melke/laktoseintoleranse så blir det merkbart bedre med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå