Gå til innhold

Gruer meg litt til neste kontroll ... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

LIllegutt vokser litt for fort... Og hs mente at vi maa holde nøyere kontroller paa bla hodevekst.. Staar i stil med resten av kroppen siden han ogsaa er lang.. Men langt over skjemaet de bruker... Mye ogsaa pga fontanellen nesten var vokst igjen paa 8 mnd kontroll.. Det hun reagerte mest paa.. Skal paa nye kontroll naa om en uke og gruer meg faktisk litt.. Haaper ikke fontanellen har vokst saa mye mer igjen ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, ikke kost...

hva kunne i såfall skje da? hvis den gror for fort

lykke til=)

Skrevet

Hvis fontanellen vokste igjen kunne det bli for høyt trykk inni der og da maatte de lette paa trykket siden hjernen ikke sluttet aa vokse i saa tidlig alder.. Fontanellen skulle visst være aapen til helst 1.5 aar.. Dren som blir satt inn eventuelt eller noe tenker jeg.. Men hun maalte hodet hans 5 ganger forrige gang vi var der og sa at det vokser litt for fort.. Hva det kan komme av vet jeg ikke.. Men han er jo stor ellers ogsaa.., men faar høre hva barnelegen sier til mandagen.. =D

Skrevet

Hei!

Jeg har det samme med jenta mi, hun er 6 mnd.

Jeg er veldig bekymret.Hvor stor er fontanellen på din sånn ca nå?

Skrevet

Ca en en liten lillefingernegl.. og hodeomkretsen er 48.6.. Det var naar han var 8.5 mnd.. Skal ny kontroll naa paa mandagen.. Og han er naa 10 mnd.. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...