Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 no har æ vært kvalm i flere uker og har vondt nederst i magen..og veldig trøtt.. har ikke fått tilbake mensen enda,ikke anntydning en gang,guttungen e 4 månder,ammer ikke..men testen slo negativt ut(det gjorde den med guttungen også) det er flere uker ventetid til fastlegen:( har noen vært borti dette
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Du kan ha fått urinveisinnfeksjon.. har du vondt når du tisser? jeg fant ut nå på lørdag at jeg hadde fått det. og jeg har nok hatt det i 5 mnd, har hatt vondt i magen ganske lenge:( men du kan jo dra på lege vakten, da hjelper dem deg:) ps mensen trenger du ikke få til bake før om et år, men det er forskjellig på person til personer....
Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 nei,det er ikke urinveisinnfeksjon..har ingen problemer med å gå på do.. lurer på om æ kan ringe helsestasjonen,vil ikke ned på legevakta,stoler ikke på de i hele tatt.. De gjorde en stor tabbe når æ gikk gravid,så jeg holdt på å miste sønnen min:( mamma tror at æ e gravid...
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 uff da:( men jeg hadde ikke vondt når jeg gikk på do, men jeg trudde det var sammen trekninger og jeg spydde og alt, og det varte lenge, men jeg trur du har fått urinveisinfeksjon...
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 no har æ snakka me jordmora som æ hadde me guttungen:) ho tror æ e gravid,d e veldig likt forje gang,skal ned på onsdag... spent no..
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Ja jeg får si grattis:o)
Linn&Casper Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Har du fått svar? Ble nysgjerrig jeg nå :oD
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Er du gravid eller:) nå er jeg så spendt, hihihi
har en liten spire i magen min Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Linda21Nathalie, er du trønder?
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 hehe nei, det er ikke hvordan det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå