Gå til innhold

Frustrert,håper på raskt svar..


Anbefalte innlegg

Skrevet

no har æ vært kvalm i flere uker og har vondt nederst i magen..og veldig trøtt..

har ikke fått tilbake mensen enda,ikke anntydning en gang,guttungen e 4 månder,ammer ikke..men testen slo negativt ut(det gjorde den med guttungen også)

det er flere uker ventetid til fastlegen:(

har noen vært borti dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha fått urinveisinnfeksjon.. har du vondt når du tisser?

jeg fant ut nå på lørdag at jeg hadde fått det. og jeg har nok hatt det i 5 mnd, har hatt vondt i magen ganske lenge:( men du kan jo dra på lege vakten, da hjelper dem deg:) ps mensen trenger du ikke få til bake før om et år, men det er forskjellig på person til personer....

Skrevet

nei,det er ikke urinveisinnfeksjon..har ingen problemer med å gå på do..

lurer på om æ kan ringe helsestasjonen,vil ikke ned på legevakta,stoler ikke på de i hele tatt..

De gjorde en stor tabbe når æ gikk gravid,så jeg holdt på å miste sønnen min:(

mamma tror at æ e gravid...

 

Skrevet

uff da:( men jeg hadde ikke vondt når jeg gikk på do, men jeg trudde det var sammen trekninger og jeg spydde og alt, og det varte lenge, men jeg trur du har fått urinveisinfeksjon...

Skrevet

no har æ snakka me jordmora som æ hadde me guttungen:)

ho tror æ e gravid,d e veldig likt forje gang,skal ned på onsdag...

spent no..

Skrevet

Ja jeg får si grattis:o)

 

Skrevet

Har du fått svar? Ble nysgjerrig jeg nå :oD

Skrevet

Er du gravid eller:) nå er jeg så spendt, hihihi

Skrevet

Linda21Nathalie, er du trønder? :)

Skrevet

hehe nei, det er ikke hvordan det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...