Snillvild Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Noen som vet hvor lang leveringstid det vanligvis/ nå for tiden er hos nøstebarn? Tyder kanskje på at jeg har litt for snill baby, når jeg gidder å lure på sånt.....??? Bare gleder oss til klærne kommer, koselig om noen gidder å svare, men ikke no krisetilfelle med andre ord.....
Blomman Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 limer inn fra nostebarn.no KJØPSBETINGELSER Adressen din blir kun hos oss. Vi hverken kjøper eller selger adresser. Leveringstid 1-2 uker. Restordre ettersendes fraktfritt straks vi får inn varen(e).
Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg bestilte ammeinnlegg derfra i vinter, og de fikk jeg etter et par dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå