Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 hei, noen som har kjøpt og har noen bra tips..., er d mulig å kjøpe dress som varer neste år også...e vel lite trolig men.... jeg så en modell som hette reme el. no sånt..kost 899,- d en en slik liten butikk her på lambertseter,tror d er ett bra merke... d gjør INGENTING om noen hvet om noen billigere.... ;O)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei. Jeg så noen fine på KappAhl. Tror jeg skal kjøpe det til vinteren (rundt jan/feb) da gullet skal begynne i barnehage. Nå har hun fått seg vinterjakke og sitter mest i vognen. De holder trolig ikke neste år da. Og 900 kr for en dress som hun/han vokser kjapt ut av er ikke nødvendig
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 eeeh.... jeg mente selvfølgelig høstdress IKKE vårdress.....
mamma til Tobias og 3små Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Så de på kapp ahl kom best ut i test på tv2 hjelper deg torsdag. Koster 499,- http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/fritid/barn/article730073.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå