Gå til innhold

Huff, for en fæl kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mange av dere så i går kveld ga jeg mme som siste måltidet...og det skulle jeg ikke gjort...

Han sovnet som en stein kl 20, kl 21.30 gikk jeg inn til han (hadde vært der inne tidligere også altså...) og ble møtt med en stank. Da hadde han kastet opp utover hele senga, og hadde oppkast over hele seg. Tok han opp og fikk vasket han, han var stuptrøtt stakkars, og la han i vogna. Mens jeg ryddet senga hans kastet han opp i vogna, tok han opp og han kastet opp utover hele badegulvet. Vasket han igjen og da bæsjet han helt tyntflytende...Var en veldig bekymret mamma da!!! Fikk skiftet på han og prøvde å gi han litt pupp, men han var ikke så veldig interessert, så la han og han sovnet igjen...

Jeg ga han ferdigblandet mme. Smakte ikke på den før jeg ga han den, og det angrer jeg på!!! Vet jo at man skal det... Det må jo ha vært sur...

Iallefall fikk han mat kl 03 og 06.30, og sov til kl 09, så fikk han mat kl 10 og bæsjet rett etterpå, og det luktet helt forferdelig! Måtte lufte ut hele huset etterpå...

Dagens klaging fra meg...synes så synd på den stakkars gutten min!!!!Men det virker som det gikk bra da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gitt han mme før, eller var dette første gang???

Stakkars liten... ikke bare bare alltid :)

Skrevet

Ja, vi har gitt han det før, og det har gått greit, så det må ha vært noe galt med melka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...