Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 sønnen min er 3,5 mnder og vi har prøvd å få til en leggerutine tidligere enn den han har. fram til nå har han lagt seg i 24.00 tida, våknet en gang løpet av natta og ammet og deretter sovet til rundt 06.30. poenget er at han IKKE er trøtt.. jeg steller han, mater han og legger han rundt 21.00 også synger jeg en nattasang for han. men når jeg forsvinner ut av rommet driver han og styrer fælt i senga si, "prater" og lager masse lyder- helt til han blir rastløs og begynner å grine. hva skal jeg gjøre? han sover ikke mye på dagen heller!! og en ting til;) Når han er sulten, må han få mat med en eneste gang- bokstavelig talt ellers klikker han.. hyyyylskriker og er driiiit sur- høres ut som vi skader ungen vøtt.. hva kan jeg gjøre med det??
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Kanskje du kunne gitt han flaske oppi sengen hans når han skal legge seg - da blir de som oftest avslappet og trøtt.
Neith75 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 hehe, sånn var jenta mi også når hun var tre mnd. har ikke noen gode råd, men kan trøste deg med at mi begynte å sovne ni, halv-ti og sove i åtte/ni timer i strekk, våknet for litt pupp og ny bleie, og sov et par timer til... Pluss at de tre 15-20 min. lurene på dagen plutselig ble over en time lange. Dette skjedde når hun var ca. 3,5 mnd. Hun er fortsatt like flink. Babyene forandrer seg mye rundt tre mnds alder, så det går seg nok til!
vizo Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Dattern min blir veldig trött og avslappet av a bade för hun legger seg. Vi har opp i litt Weleda bade olje i vannet som ogsa skal virke avslappene. Kanskje verd et forsök for deg ogsa?
snart 4 barns mamma75 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 prøv med litt lavendel olje på dynen du får kjøpt det hos helsekosten det beroliga sønnen vår veldig iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå