shanghaimoon Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Tulla mi på 9 mnd, nekter og spises middag! hun har aldri spist det, og kaster opp hver gang. jeg har prøvd alt tror jeg, most maten, saltet bittelitt, kjøpt på glass, laget selv.. hun sitter bestandig sammen med oss når vi spiser og vi prøver da og få i henne, men det slår ikke feil: Etter få skjeer, blir hun blek og begynner og brekke seg, så kommer alt opp igjen, pluss litt til..! Så nå får hun brødskive av meg istede, det går det veldig greit. men hun må jo venne seg til og spise annen mat en melk, grøt og brødskive??
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Er ikke like ille, men hun vil ikke ha middag. Spiser max 4 skjeer, uansett mat. Hun er bare 7mnd , så det kan jo enda snu. Hva med å ha grøt til middag og brød ellers, da blir det på en måte varmmat sammen med dere.
*ulvemor* Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har prøvd alle typer midddager, men den eneste jenta mi på ni mnd godtar er HIPP sine seksmnders glass...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Ja, jenten min på 10 mnd. spiser bare litt.... Men noen ganger spiser hun et halvt glass noen ganger bare et par t skjeer. Det beste er den maten hun spiser sammen med oss. Den liker hun bedre... Git henne noe å holde i hendene og så mater jeg henne, da spiser hun også mer. Men jeg stresser ikke med middagen. Hun spiser det hun vil. Får gjerne en gulrot (godt kokt) hendene og koser seg. Spiser litt potet, og litt kjøtt. Helt greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå