Gå til innhold

ang graviditet tett etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om noen har erfaring m graviditet rett etter (eller under ammeperioden) etter fødsel. Får man de "vanlige" symtomene m trehhet, ømme pupper, kvalme etc? Tenker meg at det må være lett å overse slike symtomer, trøtt er man jo alikevel og puppene kan jo føles ømme pga spreng..Noen m erfaring?

Har en gutt på snart 5 mnd og har vært litt uforsiktig m mannen min.

Tror jeg undertegner m anonym nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid når lillejenta var 6 mnd, for oss holdt det å være uforsiktig 1 gang.

Fikk samme symptomer som forrige gang, men ikke ømme bryster, ellers var det likt, oppdaget det i uke 5 begge gangene.

Er nå 2 mnd på vei.

Skrevet

Min er 5mnd, og jeg er gravid igjen. ( 8uker)

Jeg har kun erfaring med graviditet uten å amme. Jeg føler litt stikkinger i brystene, energiløs, slapp og j...sulten! Ellers er alt ok.

Skrevet

Jeg har en datter pa 3 mnd og önsker a bli gravid igjen relativt fort. (Ikke helt enda kanskje men..?)

Jeg snakket derfor med legen min om det i gar og han sa at a vaere gravid a amme samtidig kan gjöre deg forferdelig sliten. Amming i seg selv kan ta pa i perioder og det samme kan jo graviditet sa det blir faktisk dobbelt opp.

Skrevet

Ble gravid 6 uker etter fødsel....tok da melkestopptabletter (pga vi mistet datteren vår) og merket ingen brystspreng denne gangen. Hadde faktisk få symptomer før jeg ble kvalm...i 3 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...