Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jenta mi på 15 mnd sover så urolig enkelte netter, hun kaster seg rundt i senga om natten. Derfor slår hun hodet sitt så ofte inn i sprinklene. Dette gjør at hun sover urolig, for det må jo gjøre vondt denne deisinga. Vi kuttet ut babysafen for en stund siden, og hun sover i utgangspunktet bedre uten den. Så jeg ønsker ikke å putte på henne selene igjen, men bruker fortsatt posen. Spørsmålet mitt er om noen av dere bruker slik polstret kant rundt sprinkelsengen fremdeles? Jeg trodde det var kun til små babyer, men lurer på om jeg må kjøpe en for å ta av for støtene slik som jenta mi holder på.
Ducchini Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei! Jenta vår er også 15mnd, og ligger alle veier i sengen Vi har den polstrede kanten enda, tror hun synes det er koselig og lunt når hun har den Og som du sier, det kan jo ta av for noen av støtene? Lykke til
Mikkemamma<3 Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 vi hadde samme problemet med sønnen vår. Løsningen vår ble å bruke reisesenga, for den har jo myke kanter. La en god madrass oppi, og nå sover han mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå