Gå til innhold

Har hatt utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er utdrikningslaget mitt unnagjort. Tenkte kanskje noen hadde lyst til å høre om det. De siste dagene før begynte jeg å få litt hetta og ringte forloveren min for å si at jeg ikke ville ha en kondom på hodet og selge boller på Karl Johan. Jeg ble møtt med lite forståelse og beroligende kommentarer og grudde meg litt. Det hadde jeg ingen grunn til!

Jeg ble hentet hjemme kl 09 og kjørt til hudpleie. Deretter møtte jeg alle venninnene til lunch. En lang lunch endte med at jeg fikk en papirpose med klær og beskjed om at jeg skulle danse magedans og måtte skifte. Hadde lyst til å protestere, men skjønte at det ikke nyttet. Gikk på do og kledde av meg alle klærne, åpnet posen og fant en lapp om at jeg ikke skulle danse. I stedet skulle jeg ta på meg brudeslør og forkle.

Deretter gikk turen til kakepyntkurs. Det var morsomt! På kvelden var vi hjemme hos forloveren min, spiste deilige tapas, hadde forskjellige gjetteleker, sang Singstar, drakk mer enn vi (jeg) tålte og skravlet. En morsom dag som endte først kl 04. Alle venninnene jeg ville ha der kom og jeg er kjempefornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå utrolig koselig :) Det er slik jeg også kunne tenkt meg :)

Skrevet

Å for et perfekt utrikkningslag. et sånt ønsker jeg meg jeg oxo:)

Skrevet

Jeg hadde en litt lignende opptakt, jeg var så brennsikker på at jeg ikke skulle stå med rosa parykk på Karl Johan og selge kyss, at jeg nok var litt eplekjekk, så forloverne bestemte seg for å gjøre meg litt usikker, så jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle tro da de kom til meg om morgenen og jeg måtte ta på meg en sølvfarget marengs av en gammel prom-dress og stå ute på verandaen med bind for øynene og fiske opp gebiss og løsnese og jeg vet ikke hva, til naboenes store forlystelse.

Da jeg fikk av øyenbindet hadde de dekket til frokost på terrassen, med vin til meg. under hele frokosten ble det hintet om alt jeg ikke ville ha i utdrikningslaget mitt, og alle syns det var ustyrtelig festlig at jeg overhodet ikke var sporty innstilt til aktiviteter i sentrum i dumt kostyme. Etterhvert ble vi plassert i biler, og jeg måtte innom et kjøpesenter i sølvkjolen min for å kjøpe isbiter, og så kjørte vi ut av byen, og etterhvert demret det for meg at vi nok var på det sporet jeg hadde sett for meg, nemlig en hyttetur.

Vi hadde fått låne hytta til foreldrene til forloveren, som ligger nydelig til på en høyde ved sjøen med fantastisk utsikt. Det var solskinn og velkomstdrink da vi kom, og så påsto de at vi ventet på mannlige strippere, men istedet kom det to kvinnelige massører, og jeg fikk 2 timers fantastisk kroppsmassasje. de andre gjestene fikk ca 45 min hver. Da jeg kom ut hadde de dekket til et lunsjbord med ost og kjeks og frukt, som vi forsynte oss av etterhvert som vi kom ut fra massasjehimmelen. etterpå var det meningen at vi skulle ta diverse masker og sånt, men det kokte bort i kålen, så vi gikk og badet istedet.

Senere kom det et fantastisk tapasbord, og så var det pakkelek, forskjellige ting jeg rituelt skulle legge bak meg, drikkelek etc. Singstar funka dessverre ikke, men se siste la seg kl 6. i ellevetiden dagen etter hadde vi brunch med restene fra tapasen, før vi dro hjem. Jeg slapp å rydde, og alle fikk med seg hver sin goodie bag fra vårt lille spa-utdrikningslag med beauty-products. Forloveren min hadde tilogmed lagt oppi hver vår pimpestein som hun hadde hatt med seg hjem fra sin egen bryllupsreise!

Det var godt det var fra fredag til lørdag, for jeg var sliten helt til mandagen...

Skrevet

høres ut som en drømme dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...