Gå til innhold

Stellebordstriks...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lille gullet har blitt en racer på stellebordet - til å vri seg unna på et tiendedels sekund. Å skifte bleier eller klær er en utfordring som burde vært en naturlig prøve i feks 71 grader nord. Det er jo som å prøve å kle på en vill hareunge! Hun vrir og spreller og jeg har ikke før fått det ene benet inn i buksen og skal begynne på det andre, så vips: begge bena er i friluft igjen. Bleier likedan, men heldigvis får jeg dem som regel av uten uhell - men å sette på en ny kan ta laaang tid og fordrer opptil flere forsøk. Spesielt festlig er det hvis vi har tilskuere, da blir det lille gullet enda mer oppsatt på å vri seg unna...

Men siden jeg tross alt er en stor og sterk voksen dame, greier jeg det til slutt!

Merkelig hvordan hverdagen plutselig består av en helt annen type utfordringer enn da jeg jobbet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, høres jo ut som Hannah det! Hun er en ordentlig kålorm, som vrir og snor seg rundt. I tillegg har hun begynt med en lyd som er særdeles slitsom for øret - hun høres nemlig ut som en desperat skjæreunge!!! Snakket med søsteren min på tlf isted og Hannah skvatret altså så i bakgrunnen at vi hørte nesten ingenting:-) Hun lo så hun grein i andre enden - og synes det var den vakreste lyden på denne jord....Det setter jo ting i litt andre perspektiv når man er i hennes situasjon.

Skrevet

Ja, her ble vii dag vekket kl 06:00 av en utrolig skravlete og høylytt liten frøken. Både gemalen og jeg var jo egentlig lysten på å sove litt lengre, men du kan jo ikke annet enn å bli i godt humør av slike lyder. Så det ble faktisk nesten en times kos på armen til min kjære i stedet med lille Leonora som eneste underholdning ;-)

Skrevet

Bestikkelser er tingen! Leah nekter å legge seg ned før jeg har vært inni skapet og hentet en spennende ting fra mors greier.... Problemet er at hun synes mors saker begynner å bli kjedelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...