Mockanin Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Minsten her er 8 mnd.. Jeg synes det er litt vanskelig å vite hva jeg skal ta på han nå om dagen. Det er jo kun i sola at det er varmt, så fort man kommer ut av den er det jo kjølig. Nettopp derfor synes jeg det er vanskelig å vite hva jeg skal ta på han. Nå ligger han jo stort sett i vogna når vi er ute. Har også et fleecepledd i vogna som jeg hittil har brukt å legge over han. Det jeg stort sett har tatt på han er dette: langermet body, bukse, sokker, sånn lue"hjelm" og collage-jakke. Vi bor i Oslo, men som sagt så synes jeg det stort sett kun er varmt i sola. Selv har jeg på meg jakke også ute nå. Hva har dere på?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 jeg har på: strømpebukse, bukse, genser og fleecedress og lue
Raffna Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Tassen er 7 mnd og jeg har på langermet body, strømpebukse i bomull, jakke og bukse og en bomullslue. Har med et pledd i vogna.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 gutten min er 7 uker. ligger han i vogna har jeg på langermet body,bukse genser sokker og tynn lue.teppe evntuelt dyne over seg. skal vi ut å inn av bilen å sånn,har han body,genser,tynn jakke, sokker bukse og halvkjukk lue. ja d er varmt i sola her å,men skyggen er kald og det blåser litt.
Halloween-mamma Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Her er det 18-19 grader den ene dagen og surt og kaldt den neste.. så noen dager er det kun ullundertøy, vanlige klær og kanskje en jakke, pluss sommerhatt, mens andre dager er det tjukk ullfleecedress over ullundertøyet og god og varm lue i ull... Er ikke så enkelt nei. Har med masse reservetøy i vesken i fall været skifter også
Molait Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Min på 3 uker har langermet body, sparkebukse, tynn bomullslue. Ligger i en fleecepose i vogna. Står på en overbygget veranda hvor solen ikke kommer inn. Han har fin temperatur når jeg tar ham inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå