Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg og samboeren min ble uplanlagt gravid. Han ba meg ta abort. Det hadde jeg selvfølgelig ikke lyst til, og han forandret personlighet på dagen. Sa at jeg ikke var hans "kvinnetype" osv. Jeg trodde han elsket meg. Nå føler jeg at jeg har kastet bort tid på en person som aldri egentlig elsket meg. Jeg tok abort, og har ikke snakket med han siden. Men har selvfølgelig slitt med dette i ettertid. Både når det kommer til selve aborten og å stole på at folk (menn) er ærlige om følelser. Kanskje en tankevekker, ikke vet jeg. Det kan uansett være en ide og ikke ha sex med en person som man egentlig ikke kunne tenke seg barn med uten kondom (både av hansyn til uplanlagt graviditet og kjønnssykdommer).
Singelmamma og banden Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Godt sagt. Det med prevensjon kan svikte, det vet jeg alt for godt. Men har en venninne som ble sammen med en som sa han var steril - og 3 mnd etterpå var ho gravid...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Klart me kan bli lurt. Eg var sammen med ein mann. Han maste om at me måtte få barn sammen. Han ville det skulle skje ganske fort. Men det ville ikkje eg. Men da det me hadde vore sammen i 6mnd skjeddde eit uhell...... Eg hadde gløymt p-pillen, men tok den, (sjølv om eg tydeligvis var litt seint ute med det.) me hadde sex og eg blei gravid. Han blei rasande. Da ville han ikkje ha unga alikevel. Eg sa han fikk gjere som han ville med detmen eg ville beholda ungen. Me fortsatte å vere sammen. Da eg skulle på ultralyd spurte eg om han ville bli med. Svaret eg fekk var :ja er du gravid da.... HALLO.... Jenta er no snart 7 år og han klandra meg enda for å ha lurt han...... Det blei ikkje noko langvarig forrhold for å sei det sånn... Håpe du ein dag kan stola på ein mann igjen. Eg har slitt med det der lenge.men har truffe ein no som eg kansje skal tørre å satse på. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå