84 mamma Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Kor lang tid tok det frå første smaksprøven til dåke var oppe i ein heil porsjon?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Mange uker. Stresset ikke med det :o9
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Er fortsatt ikke opp i full porson, ca 1 måned etter at hun begynte å spise grøt fast... Øk med noen skjeer hver dag. Noen bruker bare en uke, andre kommer aldri opp i full porsjon.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Det tok ikkje lang tid det DÅKE,berre ein dag,jau jau
Only Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 I løpet av en uke var vi på full porsjon. Eller sånn passe, jeg bruker ikke målene, jeg tar sånn passe med vann og har i grøt til konsistensen er god. Så spiser han det han vil ha, det er ikke alltid alt.
Raffna Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Jeg startet med smaksprøver da han var 5 mnd. Jeg tok det veldig rolig, og han var ikke spesielt glad i de første grøttypene. Nå byttet vi til Trinn 2 for to uker siden og nå kom han opp i hel porsjon den uka her. Så det har tatt omtrent 2 mnd å komme opp i full porsjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå