Gå til innhold

Reiser utenlands på lang weekend - uten baby :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Torsdag reiser vi utenlands jeg og gubben, og gullet vårt skal være her hjemme sammen med min mor. Gleder meg veldig til turen, samtidig som jeg gruer meg veeeldig til å være borte fra gutten vår på 10 mnd.....

Har bare hatt han borte en natt før, bare for å sjekke at det gikk bra (og det gjorde det jo da ;).

Andre enn meg som sliter litt med å reise fra baby? Jeg vet jo at han har det bra sammen med mor, men alikevel så er det litt sånn ekkelt......

Får ikke se han på 3 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er tøff! Dette er nok bra for dere alle :) Jeg har ikke klart å gjøre det enda, men det skal jeg så snart jeg klarer å samle mot. Sønnen vår er 1,5 år, og svigerfar passet ham natten da jeg fødte i sommer. Det gikk kjempefint, så det er nok ingenting i veien for å dra, men nå må veslemor bli litt større hos oss da. For meg er det et mål at jeg og mannen min overnatter hos noen venner en natt i romjulen sånn at mine foreldre kan passe barna en kveld og en natt. Da vil vi kunne komme hjem på 30 min. hvis noe skulle skje. Jeg er nødt til å ta det gradvis ellers vil jeg ikke kunne glede meg. Kanskje vi gjør som dere neste sommer. Jeg sliter VELDIG med å reise fra baby, ja (tipper vi drar med oss foreldrene mine på week-end tur også for da kan vi få barnepass et par kvelder, samtidig som vi er på tur :).

Skrevet

Dette gaar saa bra skal du se.

Du maa bare innstille deg paa at du ikke kommer til aa se han paa 3 dager saa gaar det bra.

Jeg har vert borte fra min gutt forst 3 netter og saa 1 overnatting.

Den siste var verst for sambo fikk plutselig saa lyst til aa bli litt lenger og da kjente jeg at panikken tok meg.

Vi dro hjem til avtalt tid:)

Gutten vil ha det fint hos din mor og det er bare aa ringe hjem en gang i blandt hvis du blir bekymret.

Senk skuldrene og gled deg til turen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...