Gå til innhold

Leppene min har hovnet opp??kuult med vann der altså:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på badet nå...leppene mine har hovnet opp? Pamela kan bare gå og legge seg hi hi...:) Hvordan fikk jeg dette til jenter...skulle gjerne gjentatt dette imorgen før vi går ut og handler...hmmmm;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, om du tror på det så sies det jo at dette er et tegn på snarlig fødsel... Kanskje det skjer noe snart...? :)

Skrevet

Mine lepper har også hovnet opp.. Er i utgangspunktet ikke dumt siden jeg har ganske små lepper.. :) Meeen jeg syns resten av ansiktet også har hovnet opp.. Først leppene, så resten liksom.. :(

Skrevet

hi hi...tok bilde av meg selv igår m leppene..de er desverre gått tilbake til normalen idag...regner m at pamela leppene kommer utover kvelden igjen...skulle gjerne hatt de sånn hele tiden...ansiktet mitt er også oppblåst ja, men det er det hele tiden...men første gang leppene har hovnet slik opp...hi hi hi;)

Skrevet

Hm, jeg har også fått DE leppene:) Synes i grunn det er litt fint.. Håper det ikke går over..

Skrevet

gidder ik tenke på fødselstegn lenger jeg...har blitt lovet overtid uansett...idag har jeg sovet hele natta også og modningsriene er boooorte vekk..like så greit..de gjorde ingen nytte uansett..:(

Imorgen skal jeg til modningsakupunktur, håper det hjelper....:) juuhuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...